دانشگاه صنعتی سهند - اخبار

 برگزاری کارگاه اصول و روش‌های تبلیغات و مدیریت نام تجاری

 تاريخ: 22/07/97

 
کارگاه «اصول و روش‌های تبلیغات و مدیریت نام تجاری» روز شنبه و یکشنبه، ۲۱ و ۲۲ مهر ۱۳۹۷ در مرکز رشد دانشگاه صنعتی سهند، مجری طرح توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا آذربایجان شرقی برگزار شد.


«حسن اطاعت» مدرس این کارگاه به مباحثی از جمله، «فرایند بازاریابی»، «مفهوم، استراتژی، اهداف و کمپین تبلیغات» و «تفاوت تبلیغات دیجیتال و تبلیغات محیطی» پرداخت.
حسن اطاعت در ابتدا به فرایند بازاریابی اشاره کرد و گفت: فرایند بازاریابی را می‌توانیم به پنج مرحله تقسیم کنیم که در چهار مرحله اول، وظیفه شرکت یا بازاریاب ایجاد ارزش برای مشتری بوده و در مرحله پایانی از مشتری ارزش دریافت می‌کند که همان مزد یا هزینه یا قیمت محصول است.
در ادامه حسن اطاعت افزود: تبلیغات در معنی عامیانه تشویق برای تهیه و یا استفاده از کالا یا خدماتی خاص است. قبل از انجام تبلیغات، استراتژی‌های بازاریابی برند، تحلیل بازار و رقبا و شناخت مخاطبین برند را در دستور کار خود قرار دهید. تبلیغات اگر هوشمندانه و هدفمند انجام نشود، موجب هدر رفتن بودجه بازاریابی و از دست رفتن مشتریان برند خواهد شد.
سپس مزایای تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات محیطی را این‌گونه بیان کرد:

در پایان وحید ناموری، طراح گرافیک و مدیر هنری Neo Branding، مهمان کارگاه آموزشی اصول و روش‌های تبلیغات و مدیریت نام تجاری، در مورد مراحل طراحی هویت برند توضیح داد و انجام تحقیق، تدوین استراتژی، نام گذاری و معماری برند، طراحی هویت، نقاط تماس و مدیریت برند را از مراحل طراحی هویت برند برشمرد.

 


 درج در سايت توسط : اداری