رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» رهبر معظم انقلاب در دانشگاه صنعتی سهند

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۶:۵۸ کد : ۲۴۲ پژوهشی
تعداد بازدید:۱۱۳
از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) هم‌زمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی سهند رونمایی شد.
رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» رهبر معظم انقلاب در دانشگاه صنعتی سهند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سهند در آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی «ره نامه» گفت: این کتاب‌ها چراغ راه کسانی است که همه چیز خود را در راه انقلاب و اسلام و ارزش‌های الهی قرار داده اند. آین آثار ارزشمند موجبات تعمق بصیرت و تحقق سیر و سلوک عملی در عرصه رفتار و کردار افراد می سازد. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیم شاهدی افزود: ره نامه محصول تجربه، اندیشه، بینش و اشراف اطلاعاتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول بیش از 60 سال؛ از دوران مبارزات قبل از انقلاب و مسئولیت های بزرگ و در سخت ترین شرایط پس از پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.

وی عنوان کرد: در مجموعه ره نامه، به 40 موضوع و مسئله بنیادی که اقشار مختلف به‌ویژه جوانان با آن مواجه هستند، پرداخته‌شده است.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اظهار کرد: این جوانان و دانشجویان آینده‌ساز کشور هستند که باید ادامه‌ دهنده راه عزیزانی باشند که در طول 40 سال اول انقلاب برابر هجمه‌ها، جنگ‌ تحمیلی و فشارهای اقتصادی مقاومت کردند و اینک پرچم سربلند انقلاب بدست آنها سپرده می شود.

گفتنی است مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه»، دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مؤمن، دانا و انقلابی در مسیر تمدّن نوین اسلامی است که از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه رهبر معظّم انقلاب، مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی را با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند.

این کتاب‌ها عرصه گسترده‌ای از موضوعات در ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در برمی‌گیرند. 

هر یک از این کتاب‌ها مشتمل بر ۱۰ فصل هستند که فصل اول شامل آیات و روایات، فصل دوم حاوی بیانات حضرت امام خمینی (ره) و هشت فصل دیگر بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) است و برای طرح جلد این کتاب‌ها نیز از آثار هنری هنرمندان نگارگر انقلاب اسلامی استفاده ‌شده است.


نظر شما :