شنبه، 24 مهر 1400 پرچم ایران تماس با ما نقشه سایت صفحه اصلی English  
 
 
 
 r Skip Navigation Links
اطلاعیه ها
اخبار
الف تا ی
آلبوم تصاویر
پست الکترونیکی
افراد
فرم ها
ارتباط با مسئولین
l 
 

     

شرح وظایف مربوط به رئیس اداره امور عمومی و پشتیبانی
  • امور نقلیه
  • برنامه ریزی در جهت منطقی سازی هزینه از طریق واگذاری ایاب و ذهاب کارکنان و دانشجویان به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی و اطلاع رسانی سرویسهای ایاب و ذهاب کارکنان و اعضای هیات علمی
  • برنامه ریزی و مشخص نمودن مسیرهای ایاب و ذهاب کارکنان دانشگاه و اطلاع رسانی آن
  • تهیه و تنظیم آیین نامه های داخلی و ابلاغ به کلیه رانندگان دانشگاه جهت اجرای دقیق موارد مندرج در آیین نامه ها
  • برنامه ریزی در جهت فروش خودروهای اسقاطی جهت درآمدزایی دانشگاه
  • ارتقای وضعیت عملکرد امور نقلیه از طریق سامانه هوشمند و کارشناسان تخصصی
  • ارتقای ساعات آموزشی کارکنان نقلیه واحدهای تابعه از طریق برگزاری کلاس های آموزشی و آزمون ها
  • ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه در جهت برآورد وضعیت نقلیه واحد مربوطه و ارائه راهکار در جهت اصلاح فرآیندها
  • برنامه ریزی و استمرار خدمات در شرایط مختلف و در زمان بحران
  • تهیه و تنظیم بانک آمار خودروهای دولتی و استیجاری واحدهای تابعه
  • کارشناسی و پیگیری صدور مجوزهای تاکسی سرویس و خودرو استیجاری واحدهای تابعه
  • تدوین جزوات آموزشی و ارائه آموزش های مورد نیاز به مسئولین نقلیه واحدهای تابعه
  • انجام بازدیدهای دوره ای و نظارت بر امور خودروهای کلیه واحدهای تابعه دانشگاه بر اساس چک لیست و شاخص های موجود و ارائه راهکار در جهت اصلاح فرایندها
  • جمع آوری خودروهای مازاد و اسقاطی در سطح دانشگاه و انتقال آنها به واحد نقلیه دانشگاه
  • پیگیری اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲ اداره دارایی جهت فروش خودروهای مازاد و اسقاط و ثبت نام در سایت مراکز اسقاط خودرو
  • پیگیری  اخذ کمیسیون ماده ۲ اداره دارایی جهت خرید خودرو  و صدور مجوز شماره گذاری
  • اقدامات لازم در خصوص تغییر و تحول خودروها و موتورسیکلت دانشگاه طبق فرم 19 دارایی استان
  • هماهنگی سرویسهای ایاب و ذهاب شهری درخواستی از واحد های تابعه دانشگاه
  • نظارت بر اسناد هزینه های خرید لوازم یدکی و تعمیر خودروهای واحدهای تابعه و ثبت در کارت شناسنامه فنی
  • تشکیل مستمر کمیته های تخصصی امور نقلیه و استفاده از راهبردهای عملیاتی کمیته ها
  • تعیین، کنترل و نظارت بر میزان مصرف سوخت خودروهای دولتی دانشگاه
  • کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد ایاب و ذهاب دانشگاه
  • اخذ استعلامات لازم و بررسی کارشناسی هزینه های پایه در قراردادهای حمل و نقل دانشگاه
  • انعقاد قرارداد و نظارت  بر سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل دانشگاه و واحدهای تابعه
  • تنظیم و صدور مجوز تردد جهت ماموریتهای شهری و برون شهری رانندگان دانشگاه
  • تنظیم برنامه کشیک رانندگان در ساعات غیر اداری و برنامه ریزی و نظارت در جهت اعزام رانندگان به ماموریت‌های اداری
  • تائید صورتجلسه تحویل و تحول خودروهای دولتی واحدهای تابعه
  • ارائه خدمات سرویس دهی در طول سمینارها و آزمون های برگزار شده در دانشگاه
  • نظارت برانجام خرید بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث خودروهای دانشگاه
  • صدور گواهی میزان کارکرد خودروهای دولتی و استیجاری  ستاد دانشگاه
  • بازدید از خودروهای دولتی و استیجاری و بررسی وضعیت فنی و عمومی آنها
  • نظارت بر رعایت اصول ایمنی، فنی و بهداشتی رانندگان خودروهای واحدهای تابعه
  • تنظیم گزارش حادثه و اشکالات فنی خاص خودروهای دولتی و هماهنگی بازدید و اعزام به تعمیرگاه‌های مجاز
  • کاهش هزینه های مصرفی حمل و نقل از طریق برآورد متمرکز نیازها
  • بهبود روشها و ارتقای کیفیت خدمات
  • پیش بینی و برآورد نیازهای تدارکاتی نقلیه دانشگاه برای دریافت و توزیع اعتبارات تخصیص یافته
  • مدیریت در جهت توسعه مهارت و توانایی های انجام کارکارکنان واحدهای نقلیه تابعه
  • مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی
  • تدوین دستورالعمل استفاده از خودروهای استیجاری و تاکسی سرویس
  • شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و استفاده از راهبردهای آن با هماهنگی مقام مافوق
  • سرعت عمل و دقت نظر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در موارد بحرانی و پیش بینی نشده
  • نظارت بر امور مربوط به دریافت کارت سوخت، معاینه فنی ، اخذ عدم خلافی، اخذ آرم طرح ترافیک و پرداخت عوارض و ... خودروهای دولتی
  • برنامه ریزی واگذاری ایاب و ذهاب کارکنان واحدهای تابعه ودانشجویان به بخش خصوصی
  • نظرسنجی کارکنان استفاده کننده از خدمات نقلیه
  • برآورد وضعیت خودروهای دولتی دانشگاه (مستعمل، فرسوده) جهت برنامه ریزی خرید خودروهای مورد نیاز
  • ارائه خدمات موتوری نقل و انتقال وسایل و تجهیزات مورد نیاز بین مراکز مختلف دانشگاه
  • ارائه گزارش ماهیانه کارکرد خودروها دولتی، استیجاری، تاکسی سرویس و ایاب و ذهاب ستاد مرکزی به مقام مافوق
  • نظارت بر کارکرد و عملکرد خودروهای استیجاری و قرادادهای ایاب و ذهاب دانشگاه
  • کنترل و نظارت بر عملکرد خودروها و آژانس داخلی دانشگاه
  • مدیریت بر انجام امور ایاب و ذهاب تشریفات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و مدیریت امور رفاهی دانشگاه جهت میهمانان 
  • انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق
 
 
  • خدمات
  • حضور مرتب در محل کار و برنامه ریزی به منظور اجرای وظایف محوله
  • نظارت کامل بر نظافت روزانه ساختمانهای اداری، نمازخانه ها، مسجد دانشگاه، راهروها و کلاسهای آموزشی، مراکز تحقیقات، درب و پنجره ها، کف اتاقها و سالن ها، شیشه ها، تجهیزات و اثاثیه،آمفی تئاترها و... در سطح دانشگاه
  • نظارت بر انجام امور مربوط به تعمير و روشنايي ساختمانها در سطح دانشگاه
  • راهنمایی و کنترل افراد تحت نظارت و تقسیم کار بین آنها
  • تنظیم ساعات کار خدمتگزاران و نظافت چی ها و تعیین محل خدمت آنها با هماهنگی مسئولین ذیربط
  • برآورد و تامین وسایل کار و مواد مصرفی مورد نیاز کادر خدماتی جهت نظافت
  • مدیریت و نظارت بر فرایند پذیرایی ها در همایشها، مراسمات ملی و مذهبی
  • همکاری با واحد های تابعه دانشگاه در برنامه ها و مراسمات
  • پيش بيني بودجه و احتياجات واحدهاي تابعه از نظر نيروي انساني و تجهيزات فني
  • آشنایی کافی با مقررات ایمنی و شیوه های پیشگیری خطرات ناشی از کار.
  • توانایی سرپرستی کارگران خدماتی و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری در آنها.
  • آشنایی کامل با دستگاههای نظافتی و توانایی کافی در انجام سرویسهای مورد نیاز آنها.
  • آشنایی کامل با مواد شوینده و ضد عفونی کننده و نحوه استفاده و کاربرد صحیح آنها.
  • نظارت بر جمع آوری و انتقال ضایعات و زباله ها و نخاله ها به محلهای تعیین شده.
  • پیگیری و اقدام در جهت دریافت تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای امور نظافتی و خدماتی.
  • دقت و مراقبت در بکارگیری و استفاده صحیح و متناسب از ابزار کار
  • اطلاع از مشکلات، موانع کاری و نواقص مشاهده شده و سعی در بهبود آنها و گزارش  به مافوق.
  • رعایت اصولی ایمنی، حفاظتی و بهداشتی برای خود و دیگران در محیط کار.
  • نظارت بر رفتار و برخورد پرسنل ذیربط با کارمندان در حین انجام خدمات و نظافت اتاقها
  • پیش بینی های لازم در مورد جلوگیری از مخاطرات آتش سوزی
  • هماهنگی پرسنل خدمات جهت برگزاری مراسم و جلسات
  • تنظیم و تکمیل چک لیست خدماتی تنظیفات
  • دریافت فاکتور و درخواست خرید از کارپرداز و تنظیم اسناد مربوطه
  • تحويل دستگاهها و وسايل تعميري و ارسال آن به کارشناس تعمیرات دانشگاه
  • تنظيم و تدوين شرايط و مفاد قراردادهاي امور تنظیفی
  • نظارت بر حسن اجرای مفاد قراردادهای خدماتی منعقده در سطح دانشگاه
  • كنترل و نظارت برچك ليست شركتهاي خصوصي طرف قرارداد – خدمات تكثير و...
  • نظارت بر برف روبی، آبگرفتگی، نمک پاشی خیابانها و مسیرهای ساختمانها در سطح دانشگاه
  • سمپاشي بهداشتي( منازل سازماني، محوطه، سيستم فاضلاب ، خوابگاه و... در سطح دانشگاه
  • هماهنگي و رفع نيازهاي خدمات عمومي دانشكده ها و مراكز
  • نظم بخشي به اضافه كار پرسنل  خدماتی
  • پاسخ به مکاتبات اداری و پی گیری امور تا حصول نتیجه
  • تکثیر کلیدهای مورد نیاز واحدهای تابعه
  • هماهنگی با واحدهای تابع دانشگاه جهت مدیریت و رزرو آمفی تئاترها برای امور دفاعیه ها و مراسمات
  • بازدید و نظارت بر اموال اسقاطی همکاران
  • شركت در جلسات اداري مربوطه
  • انجام  سایر وظایف محوله با نظر مافوق.
 
 
 

    • کنترل دقیق وسائل از جهت رفع نواقص احتمالی
    • پیش بینی های لازم در مورد جلوگیری از مخاطرات آتش سوزی
    • نظارت دقیق و روزانه بر امور مربوط به نگهداری و نظافت ساختمان و تاسیسات آن بر اساس چک لیست خدمات و نظافت
  •  
    • بازدید از اتاقها و سرویسها و سالن ها و راه پله پس از نظافت توسط کارگر
  •  
 
 
 
  • فضای سبز
  •  برنامه ریزی منظور دستیابی به فضای سبز جذاب، متنوع و پایدار
  • بکارگیری فنون مدیریت سبز در راستای بهینه سازی مصرف حامل‌های انرژِی در واحدهای تابعه دانشگاه و ارائه طرحهای مربوط به صرفه جویی و کاهش مصرف آب در آبیاری
  • تدوین جزوات آموزشی واحد تحت سرپرستی و ارائه آموزش های مورد نیاز به پرسنل مربوطه
  • حفظ، نگهداری و ساماندهی محوطه های فضای سبز دانشگاه
  • تهیه برنامه فصلی و سالیانه فضای سبز( شامل گل کاری، درختکاری و...)
  • مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی
  • شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و راهبردی با هماهنگی مقام مافوق
  • نظارت بر آماده سازی محوطه جهت کاشت گیاهان، هرس گل های دائمی، درختان و درختچه ها و چمن کاری
  • تکثیر و تولید نشاء گلهای فصلی، دائمی و گیاهان زینتی سازگار با محیط و مقاوم در برابر خشکسالی و آفات گیاهی
  • شناسایی آفات و بیماری های گیاهی و مبارزه با آن از طریق  انجام سم پاشی های منظم
  • طراحی و احداث محوطه های جدید الاحداث در دانشگاه و ارائه نظر مشورتی در خصوص توسعه فضای سبز
  • طراحی واحداث شبکه های آبیاری تحت فشار(بارانی و قطره ای) و انجام تعمیر، بازسازی و راه اندازی تاسیسات مکانیکی و برقی موجود در فضای سبز 
  • انجام بازدیدهای دوره ای از فضای سبز واحدهای تابعه، شناسایی مشکلات موجود، پیگیری و ارائه نظرات کارشناسی
  • کنترل و بهره برداری از ابزار و ادوات فضای سبز و تامین ابزار و لوازم مورد نیاز
  • تدوین ضوابط اداره و مدیریت برفضای سبز، واگذار شده به بخش خصوصی در سطح دانشگاه و نظارت بر فعالیت و حسن اجرای مفاد قرارداد های منعقده
  • تنظیم صورت وضعیت کارکرد پیمانکاران فضای سبز
  • تهیه و تدوین دستورالعمل های فنی جهت توسعه فضای سبز دانشگاه و واحدهای تابعه
  • احداث و توسعه فضای گلخانه دائمی جهت تولید و نگهداری گل های آپارتمانی و گیاهان زینتی در دانشگاه
  • مدیریت و ساماندهی شبکه آبرسانی دانشگاه
  • سرعت عمل و دقت نظر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در موارد بحرانی و پیش بینی نشده
  • فرهنگ سازی و ایجاد بسترمناسب در راستای  نگهداری از محوطه فضای سبز
  • تهيه شناسنامه درختان جهت درختان خيابان ها ، ميادين ، پارك ها و باغات  و نگهداري و رسيدگي به درختان و جلوگيري از تفكيك و قطع بدون مجوز آنها و صدور مجوز قطع درخت با توجه به ضوابط و قوانين موجود
  •  استفاده بهينه از اراضي مستعد و بايرسطح محدوده دانشگاه به منظور ايجاد فضاي سبز متناسب با محيط و بالا بردن سرانه فضاي سبز درحد استانداردهاي تعيين شده .
  • تعيين ميزان آب مورد نياز فضاي سبز، برنامه ريزي، مطالعه و طراحي و تامين آن و نظارت بر آبياري صحيح و توزيع آب به وسيله تانكر، آب جاري و آب لوله كشي .
  • مديريت منابع انساني موجود و امور مرتبط با كليه كاركنان ،كارشناسان و كارگران واحد فضاي سبز
  •  ساماندهي، برنامه ريزي و انجام خدمات نظافت سطوح فضاهاي باز دانشگاه توسط نيروهاي خدماتي
  •  تهيه طرح جامع فضاي سبز دانشگاه و توسعه فضاي سبز بر اساس سرانه و نياز دانشگاه و استفاده ازدرخت ـ درختچه ها و ساير گل هاي زينتي در فصول مختلف در محل هاي مورد نياز پيش بيني شده
  • برآورد لوازم باغباني و نوع و مقدار كودهاي طبيعي و شيميائي مورد نياز با توجه به شرايط اقليمي ونوع گياهان و درختان مربوطه و برنامه ريزي و هماهنگي با اداره تداركات و ساير واحدهاي دانشگاه درخصوص تأمين تجهيزات و مصالح مورد نياز
  •  تقسیم کار بین باغبانان و کارگران
  • رسیدگی به امور باغبانی، آبیاری و توسعه طرح کمربند سبز دانشگاه
  • رسیدگی و نظارت بر امور فضای سبز خوابگاهها و واحدهای تابعه دانشگاه
  • تهیه و تنظیم گزارش های لازم
  • تدوین شرایط مناقصه فضای سبز
  • سایر امور محوله بر حسب دستور مقام مافوق
 
 
       

دانشگاه صنعتی سهند
شهر جدید سهند
پردیس دانشگاه صنعتی سهند
راهنمای تلفن | پست الکترونیک | آلبوم تصاویر | الف تا ی | نقشه سایت | تماس با ما
طراحی و نگهداری: مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی سهند
کلیه حقوق نشر محفوظ است