|
|
|
|
|
اداره تدارکات
|
-
شرح وظايف و مسولیت های اداره تدارکات
-
ارائه خط مشی و پیشنهادات جهت بهبود امور تدارکاتی و زنجیره تامین در سطح دانشگاه
-
پیش بینی و براورد نیازهای تدارکاتی دانشگاه برای دریافت اعتبارات لازم
-
اعمال نظارت موثر و پویا بر تهیه و خرید صحیح کالاها و مواد لازم با هدف انجام فرآیند خرید بادر نظر گرفتن ۵ اصل (کیفیت مطلوب، مقدار مناسب، قیمت مناسب، منبع مناسب و زمان مناسب)
-
توزیع و تقسیم خدمات تدارکاتی و زنجیره تامین بین کارپردازان تحت سرپرستی
-
تهیه و خرید نیازمندیها برابر اعتبارات تخصیص یافته مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
-
تهیه کلیه بلیط های درخواستی جهت انجام ماموریتهای اداری بر اساس دستوالعمل های تدوین شده
-
تنظیم اسناد هزینه کالاهای خریداری شده و مطابقت آن با مقررات مالی از جمله کسر مالیات و... و ثبت در نرم افزار حسابداری و ارسال اسناد به مدیریت امور مالی دانشگاه
-
تحویل کالاهای خریداری شده به انبار و دریافت رسید و انجام امور اداری مربوطه
-
حسابدار ی و حسابرسی تنخواه گردان کارپرداز با عامل مالی مربوطه
-
مراقبت در اجرای قوانین و مقررات آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
-
کارشناسی و ارایه راهکار ها برای منطقی نمودن هزینه های تدارکاتی
-
پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات تخصیص یافته
-
برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالاها، ملزومات و وسایل موردنیاز واحدهای ذیربط
-
مدیریت خرید، جهت بهره وری وکاهش هدر رفت اعتبارات و موجودي ها در انبار سازمان
-
بهبود و توسعه سياست ها و روش هاي خرید جهت رسیدن به اهداف با کمترین بهای ممکن
-
برقراري روابط مداوم و سالم با فروشندگان جهت خرید عاقلانه و رقابتی
-
تهیه بانک اطلاعات از فروشندگان و پیمانکاران جهت جایگزینی مطمئن برای عرضه کالاهای انحصاری
-
آموزش اصول و روشهای فرآیند خرید کالا به کارپردازان واحدهای تابعه
-
برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تأمین اعتبار
-
تشخیص و تعیین مبلغ تنخواه گردان جهت کارپردازان واحدهای مختلف
-
بررسی اسناد مربوط به خرید و تطبیق با آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه
-
نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط کارپردازان
-
پیگیری نواقص اسناد مالی تنظیم شده و صدور چک فروشندگان
-
فراهم نمودن فرصت های یکسان برای دسترسی کلیه متقاضیان در استعلام خرید کالا و تجهیزات
-
اصلاح ،ارتقاء و نظارت بر فرآیند خرید در واحدهای تابعه دانشگاه
-
فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی
-
کاهش هزینه های مصرفی از طریق برآورد متمرکز نیازها و صدور درخواست خرید کلی
-
هماهنگی و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز جهت برگزاری همایشها، اعیاد و ...
-
مدیریت بر انجام امور تشریفات، پذیرایی جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و مدیریت امور رفاهی دانشگاه
-
تهیه و ثبت فرم های مالیاتی جهت ارائه به اداره امور مالیات شهرستان تبریز
-
برنامه ریزی، نظارت و مدیریت بر هزینه های انرژی و ارایه راهکارهای کاهش هزینه
-
مشارکت در تدوین شاخص ها و چک لیست های نظارتی واحدهای تابعه
-
سرعت عمل و دقت نظر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در موارد بحرانی وپیش بینی نشده
-
مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی
-
شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و استفاده از راهبرد آن با هماهنگی مقام مافوق
-
همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آئین نامه هاو دستورالعمل های خرید و تدارکات
-
نظارت بر کلیه امور مربوط به کارپردازی مدیریت و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
-
تهیه و تنظیم گزارشهای لازم از میزان اعتبارات هزینه شده توسط واحد های مختلف دانشگاه
-
بررسی و تأیید قبض های تلفن، آب، برق و گاز واحدهای دانشگاه
-
راهنمایی و پاسخگویی مسؤولانه به مراجعه کنندگان
-
انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق
|
|
|
|
|