شنبه، 1 مهر 1402 پرچم ایران تماس با ما نقشه سایت صفحه اصلی English  
 
 
 
 r Skip Navigation Links
اطلاعیه ها
اخبار
الف تا ی
آلبوم تصاویر
پست الکترونیکی
افراد
فرم ها
ارتباط با مسئولین
l 
 

     

  • شرح وظايف و مسولیت های اداره تدارکات
  • ارائه خط مشی و پیشنهادات جهت بهبود امور تدارکاتی و زنجیره تامین در سطح دانشگاه
  • پیش بینی  و براورد نیازهای تدارکاتی دانشگاه برای دریافت اعتبارات لازم
  • اعمال نظارت موثر و پویا بر تهیه و خرید صحیح کالاها و مواد لازم  با هدف انجام فرآیند خرید بادر نظر گرفتن ۵ اصل (کیفیت مطلوب، مقدار مناسب، قیمت مناسب، منبع مناسب و زمان مناسب)
  • توزیع و تقسیم خدمات تدارکاتی و زنجیره تامین بین کارپردازان تحت سرپرستی
  • تهیه و خرید نیازمندیها برابر اعتبارات تخصیص یافته مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
  • تهیه کلیه بلیط های درخواستی جهت انجام ماموریتهای اداری بر اساس دستوالعمل های تدوین شده
  • تنظیم اسناد هزینه کالاهای خریداری شده و مطابقت آن با مقررات مالی از جمله کسر مالیات و... و ثبت در نرم افزار حسابداری و ارسال اسناد به مدیریت امور مالی دانشگاه
  • تحویل کالاهای خریداری شده به انبار و دریافت رسید و انجام امور اداری مربوطه
  • حسابدار ی و حسابرسی تنخواه گردان کارپرداز با عامل مالی مربوطه
  • مراقبت در اجرای قوانین و مقررات آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
  • کارشناسی و ارایه راهکار ها برای منطقی نمودن هزینه های تدارکاتی
  • پیش بینی خرید اقلام مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز واحدهای تابعه بر اساس اعتبارات تخصیص یافته
  • برنامه ریزی و هماهنگی تهیه کالاها، ملزومات و وسایل موردنیاز واحدهای ذیربط
  • مدیریت خرید، جهت بهره وری وکاهش هدر رفت اعتبارات و موجودي ها در انبار سازمان
  • بهبود و توسعه سياست ها و روش هاي خرید جهت رسیدن به اهداف با کمترین بهای ممکن
  • برقراري روابط مداوم و سالم با فروشندگان جهت خرید عاقلانه و رقابتی
  • تهیه بانک اطلاعات از فروشندگان و پیمانکاران جهت جایگزینی مطمئن برای عرضه کالاهای انحصاری
  • آموزش اصول و روشهای فرآیند خرید کالا به کارپردازان واحدهای تابعه
  • برگزاری استعلام بهای خرید کالا پس از تأمین اعتبار
  • تشخیص و تعیین مبلغ  تنخواه گردان جهت کارپردازان  واحدهای مختلف
  • بررسی اسناد مربوط به خرید و تطبیق با آئین نامه مالی معاملاتی دانشگاه
  • نظارت بر تکمیل اسناد مالی تنظیم شده توسط کارپردازان
  • پیگیری نواقص اسناد مالی تنظیم شده و صدور چک فروشندگان
  • فراهم نمودن فرصت های یکسان برای دسترسی کلیه متقاضیان در استعلام خرید کالا و تجهیزات
  • اصلاح ،ارتقاء و نظارت بر فرآیند خرید در واحدهای تابعه دانشگاه
  • فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب جهت استفاده از کالاهای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی
  • کاهش هزینه های مصرفی از طریق برآورد متمرکز نیازها و صدور درخواست خرید کلی
  • هماهنگی و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز جهت برگزاری همایش‌ها، اعیاد و ... 
  • مدیریت بر انجام امور تشریفات، پذیرایی جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و مدیریت امور رفاهی دانشگاه
  • تهیه و ثبت فرم های مالیاتی جهت ارائه به اداره امور مالیات شهرستان تبریز
  • برنامه ریزی، نظارت و مدیریت بر هزینه های انرژی و ارایه راهکارهای کاهش هزینه
  • مشارکت در تدوین شاخص ها و چک لیست های نظارتی واحدهای تابعه
  • سرعت عمل و دقت نظر و اتخاذ تدابیر و تصمیمات لازم در موارد بحرانی وپیش بینی نشده
  • مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی
  • شرکت در جلسات درون بخشی و برون بخشی و استفاده از راهبرد آن با هماهنگی مقام مافوق
  • همکاری و مشارکت در طراحی و تدوین آئین نامه هاو دستورالعمل های خرید و تدارکات
  • نظارت بر کلیه امور مربوط به کارپردازی مدیریت و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
  • تهیه و تنظیم گزارشهای لازم از میزان اعتبارات هزینه شده توسط واحد های مختلف دانشگاه
  • بررسی و تأیید قبض های تلفن، آب، برق و گاز واحدهای دانشگاه
  • راهنمایی و پاسخگویی مسؤولانه به مراجعه کنندگان 
  • انجام سایر امور محوله در راستای اهداف مدیریت حسب دستور مقام مافوق
 
       

دانشگاه صنعتی سهند
شهر جدید سهند
پردیس دانشگاه صنعتی سهند
راهنمای تلفن | پست الکترونیک | آلبوم تصاویر | الف تا ی | نقشه سایت | تماس با ما
طراحی و نگهداری: مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی سهند
کلیه حقوق نشر محفوظ است