روابط عمومی یک سازمان، دریچه ای است که از ورای آن فعالیتهای یک سازمان به خوبی قابل مشاهده است و به عنوان نهادی بنیادی در نظام مدیریتی حدفاصل بین مخاطبان ومسئولان یک سازمان است. روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند همزمان با تأسیس دانشگاه درسال1368با هدف ارتباط با بیرون وهمچنین انعکاس روند پیشرفت و توسعه دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد.
مهمترین وظیفه روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت افکارعمومی نسبت به دانشگاه است که هم در درون دانشگاه و هم در بیرون از دانشگاه، دنبال میشود. بیتردید این وظیفه در قالب مجموعهای از فعالیتهای ارتباطی صورت میگیرد که میتوان آنها را تحتعناوین ارتباطات، اقدامات فرهنگی، انتشارات، سنجش افکار و پژوهش و برنامهریزی دستهبندی کرد.
کانال آپارات دانشگاه صنعتی سهند |
کانال اطلاع رسانی ایتا |
 |
 |