شرح وظایف
- ایجاد ارتباط اداری بین ریاست دانشگاه و واحدهای متبوع اعم از شفاهی و کتبی و پیگیری آنها
- دریافت نامه هایی که از واحدهای مختلف ارسال می گردد و لازم است به رویت رئیس دانشگاه برسد و حصول اطمینان از پاسخگویی به موقع مکاتبات حوزه و ریاست
- تهیه پیش نویس و صدور نامه هایی که متضمن نظرات و دستورات رئیس دانشگاه به واحدهای مختلف
- پیگیری و اجرای دستورات رئیس دانشگاه
- جوابگویی و رسیدگی به مشکلاتی که ارباب رجوع با واحدهای مختلف دانشگاه پیدا میکنند.
- تنظیم برنامه های کاری و ملاقات رئیس دانشگاه
- دعوت افراد جهت تشکیل جلسات و کمیسیونها
- تنظیم صورت جلسات حوزه ریاست و ابلاغ آن به واحدهای زیربط و پیگیری مصوبات جلسات مذکور
- انجام امور اداری هیات امنا و شوراهای دانشگاه و کمیسیونهای مختلف مربوط و ابلاغ مصوبات آنها به واحدهای زیربط
- تشکیل جلسات، تنظیم برنامه نشستها، مراسم، فعالیتهای عمومی دانشگاه و انجام امور تشریفاتی و نظارت بر اجرای صحیح اینگونه فعالیتها
- انجام مکاتبات، دستور کار، تهیه و تدوین و تنظیم مصوبات هیات امنا
- ابلاغ دستورات صادره ریاست دانشگاه