اطلاعیه دوم مصاحبه تکمیلی داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دانشکده مهندسی نفت و گاز

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۰ کد : ۶۴۳ اطلاعیه مهم آموزشی اداری پژوهشی اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۱۰
اطلاعیه دوم مصاحبه تکمیلی داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دانشکده مهندسی نفت و گاز

بسمه تعالی

قابل توجه داوطلبان کنکور دکتری مهندسی نفت سال 1403

به اطلاع می‌رساند با توجه به تقاضای تعداد زیادی از متقاضیان مبنی بر اختصاص فرصت مجدد مصاحبه، مقرر گردید تا فرآیند مصاحبه متقاضیان گرامی که در تاریخ اعلامی پیشین فرصت حضور نداشته‌اند، از ساعت 9 صبح روز یکشنبه  مورخ 10 تیر ماه 1403 در محل دانشکده مهندسی نفت و گاز واقع در طبقه سوم ساختمان شهید مفتح دانشگاه صنعتی سهند برگزار گردد.

خواهشمند است جهت کسب اطلاعات لازم در زمینه نحوه انجام مصاحبه و مدارک لازم، اطلاعیه دانشگاه (لینک ذیل) را به دقت موردمطالعه قرار داده و فرم و مدارک مربوطه را حداکثر تا انتهای وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 6 تیر ماه 1403 به آدرس ایمیل دانشکده (officeoilandgas@sut.ac.ir) ارسال فرمایید. بدیهی است مصاحبه متقاضیان منوط به تکمیل و ارسال فرم شماره 1 بوده و کسب امتیاز فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مستلزم ارائه مدارک مربوطه (خصوصاً توصیه‌نامه طبق فرمت اعلامی در اطلاعیه دانشگاه) است.

ضمناَ با توجه به اینکه دانشکده مهندسی نفت و گاز دانشگاه صنعتی سهند از ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در هر 4 گرایش مهندسی نفت شامل اکتشاف، مخزن، حفاری و بهره‌برداری برخوردار می‌باشد، پیشنهاد می‌گردد به منظور انتخاب اولویت گرایش و استاد، مشخصات و زمینه‌های تخصصی اساتید دانشکده (اعضای هیئت علمی (sut.ac.ir)) را مورد مطالعه قرار دهید.

اطلاعیه ثبت نام مصاحبه آزمون ورودی دوره دکتریPh.D سال ۱۴۰۳ (sut.ac.ir)


لینک دانلود فایل

نظر شما :