تجلیل از دانشجویان قهرمان المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر

۰۱ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۰ کد : ۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۸۶
همزمان با هفته تربیت‌بدنی در مراسمی از اعضای تیم فوتسال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی سهند که در چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزش دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از دانشجویان قهرمان المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، رییس دانشگاه صنعتی سهند در این آیین ورزش را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و دانشگاه دانست و بر تقویت فضای ورزش و نشاط در دانشگاه تأکید کرد.

دکتر اسماعیل فاتحی فر با تشکر از مسئولان و بازیکنان تیم برای کسب عنوان قهرمانی در رشته تیمی فوتسال افزود: دانشجویان همواره بایستی در تمامی عرصه‌ها با تلاش و همت خود افتخارآفرینی بکنند.

وی با اشاره به تلاش‌های دانشگاه برای ایجاد نشاط در تمامی زمان‌ها و مکان‌ها، از دانشجویان خواست همچون ورزش در حوزه علم و دانش موفق عمل کنند و باروحیه قوی برای اعتلا کشور تلاش بکنند.

دکتر اطمینان فر معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند نیز با اشاره به احیا چمن دانشگاه و تعمیر کف سالن ورزشی از تجهیز سالن‌های ورزشی دانشگاه با خرید تجهیزات جدید ازجمله الپتیکال، تشک تاتامی، میز پینگ‌پنگ، میز بدن‌سازی، دستگاه باترفلای بدن‌سازی بااعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد ریال در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

دکتر قلعه گیر مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه صنعتی سهند هم گفت: 16 تیم فوتسال در چهارمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر از دانشگاه‌های مختلف کشور شرکت کرده بودند که تیم دانشگاه سهند با غلبه بر تیم دانشگاه کاشان توانست قهرمان این دوره از مسابقات شود.

چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با حضور ۸۰۳ ورزشکار از ۵۹ دانشگاه از 10 تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه صنعتی دانشگاه صنعتی سهند سهند صنعتی سهند ورزشی صنعتی تیم دانشجویان المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر


نظر شما :