آخرین مهلت حذف تکدرس دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و ارسال درخواست از طریق فرآیند حذف تکدرس در اتوماسیون جامع آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۹ کد : ۵۹۰ آموزشی
تعداد بازدید:۴۰

به اطلاع دانشجویان محترم مقاطع کاردانی و کارشناسی می رساند مهلت ارسال درخواست حذف تکدرس نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 تا روز چهارشنبه مورخ 1403/03/16 از طریق فرآیند حذف اضطراری (تکدرس) در سامانه Sess خواهد بود.

تاریخ وصول درخواست دانشجو توسط اداره آموزش 1403/03/16 می باشد لذا بدیهی است دانشجویان عزیز درخواست خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و پیگیری لازم از اساتید محترم راهنما و درس و همچنین کارشناس محترم دانشکده جهت بررسی درخواست خود را نمایند. به درخواست های واصله از تاریخ فوق الذکر به بعد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مطابق آیین نامه دانشجو می تواند  با رعایت مقررات آموزشی، یکی از دروس نظری خود را با تایید استاد راهنما و گروه آموزشی مربوطه حذف کند، مشروط به آنکه اولا: غیبت دانشجو بیش از سه شانزدهم جلسات تشکیل شده آن درس نباشد و ثانیا: با حذف درس مذکور، تعداد واحدهای باقیمانده به کمتر از 12 واحد نرسد.  رعایت پیش نیازی و هم نیازی دروس در حذف تکدرس الزامی می باشد.


ضمنا راهنمای درخواست حذف تکدرس از طریق اتوماسیون جامع آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی پیوست همین اطلاعیه است.
 


لینک دانلود فایل

نظر شما :