دستورالعمل امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۴۹ کد : ۶۲۲ آموزشی
تعداد بازدید:۷۸

                         دستورالعمل امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

 

                                   دستورالعمل امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

(ویژه دانشجویان)

ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمامی دانشجویان در امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 ، موارد زیر جهت اطلاع و رعایت آنها اعلام می گردد:

  1. کلیه امتحانات پایان نیمسال از روز چهارشنبه مورخ 23/03/1403 لغایت روز پنجشنبه مورخ 07/04/1403   در محل دانشگاه صنعتی سهند (به استثناء امتحانات آموزشکده فنی ورزقان) برگزار خواهد شد.

                                        توجه مهم : ساعات برگزاری آزمونها         

                                        ساعت اول برگزاری امتحان                از ساعت 9 الی 11

ساعت دوم برگزاری امتحان               از ساعت 11:15 الی 13:15

ساعت سوم برگزاری امتحان              از ساعت 14:00 الی 16:00

ساعت چهارم برگزاری امتحان           از ساعت 16:00  الی 18:00

  1. همراه داشتن کارت دانشجویی وکارت ورود به جلسه  در کلیه جلسات  امتحانی الزامی می باشد.  در غیراینصورت از شرکت در جلسه امتحان جلوگیری خواهد شد. کارت ورود به جلسه از طریق سامانه آموزشی Sess  قابل اخذ می باشد.
  2. درب محلهای برگزاری امتحانات رأس ساعت تعیین شده بسته خواهد شد و دانشجویان می بایست 15 دقیقه زودتر از  زمان موعد مقررامتحان در محل امتحانی  حضور یابند.
  3. شماره صندلیها در هردرس  بر اساس لیستی که در محل برگزاری امتحانات نصب خواهد  شد مشخص و از  دانشجویان درخواست می گردد که آن را رعایت نمایند.
  4. از تجمع در مقابل درب های ورودی و خروجی و سایر فضاهای محل برگزاری امتحانات خودداری شود.
  5. انتقال یا تغییر صندلی  دانشجو  با هماهنگی ناظرین در سر جلسه امتحان انجام گیرد.
  6. حفظ نظم و آرامش محل و رعایت حقوق دیگران  در محلهای برگزاری امتحانات دانشکده ها، به کلیه دانشجویان عزیز توصیه می گردد.
  7. دانشجویان در هر جلسه امتحانی،  جهت جلوگیری از ثبت غیبت در جلسه امتحانی، موظف به امضای صورتجلسه امتحان همان درس می باشند. لذا  قبل از تنظیم صورت جلسه امتحانات به هیچ وجه محل استقرار و یا جای صندلی خود را  تغییر ندهند تا تنظیم صورت جلسه امتحان خاتمه یابد.
  8. دانشجویان دارای امتحان هم زمان (دانشجویان فارغ التحصیل که مجوز اخذ امتحان هم زمان را قبلا اخذ کرده اند) بایستی یک روز قبل از برگزاری امتحان نسبت به هماهنگی با سرپرست امتحانات و کارشناس دانشکده در خصوص برگزاری آزمون های هم زمان خود اقدام نمایند.
  9. هیچ دانشجویی تا قبل از سپری شدن 20 دقیقه از شروع امتحان، اجازه خروج از سر جلسه امتحان را ندارد تا فرصت لازم برای تنظیم صورت جلسه امتحان برای کارشناسان امتحانات فراهم شود.
  10. بر اساس مصوبه جلسه شورای آموزشی دانشگاه  به تاریخ 31/02/1403  ، دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه  از نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402  امکان حذف غیبت  در سرجلسه امتحان پایانی یک عنوان درس نظری یا درس نظری-عملی دارای امتحان در بازه امتحانات، بدون ارایه گواهی پزشکی را خواهند داشت مشروط به اینکه با حذف این درس حداقل 12 واحد باقی مانده داشته باشند. در غیر اینصورت این حذف قابل اعمال نخواهد بود و نمره صفر برای این درس در نظر گرفته خواهد شد. نحوه اعمال این حذف توسط اداره آموزش و با استناد به گزارش غیبت در صورتجلسه امتحانی هر درس و با رعایت سقف مجاز واحد نیمسال دانشجو اعمال خواهد شد.
  11.   درخواست حذف پزشکی دروس فقط پس از تأیید کمیسیون پزشکی   با ارایه مدارک  پزشکی مبنی بر بستری بیمارستانی مستدل قابل بررسی خواهد بود. لذا دانشجو برای حذف پزشکی درسی که به خاطر بستری بیمارستانی در امتحان نهایی آن حضور نداشته باشد بایستی کلیه مدارک و مستندات لازم پزشکی مبنی بر بستری بیمارستانی خود را حداکثر تا 3 روز کاری (72 ساعت) از تاریخ ترخیص از بیمارستان، از طریق ارسال پیام و بارگذاری مدارک در  سامانه Sess  به اداره آموزش ارایه نماید و متعاقبا نسبت به تسلیم اصل مدارک پزشکی خود اقدام نمایند.
  12. آوردن تلفن همراه، ساعت هوشمند، تبلت و هرگونه وسیله رسانه ای الکترونیکی به جلسه امتحانات در (کلیه مقاطع تحصیلی) اکیدا ممنوع بوده و در صورت مشاهده به عنوان تخلف ثبت، ضبط و صورتجلسه خواهد شد.

باجه تحویلی در محل امتحانات  جهت تحویل این اقلام وجود نخواهد داشت .

  1. آوردن هرگونه ماشین حساب با قابلیت برنامه ریزی سر جلسه امتحانات (کلیه مقاطع تحصیلی) ممنوع بوده (مگر با مجوز خود استاد ممتحن درس) و در صورت مشاهده، تخلف محسوب شده و به تشخیص استاد ممتحن با دانشجوی متخلف مطابق مقررات برخورد قانونی خواهد شد. لازم به توضیح است که استفاده از ماشین حساب سایر افراد در سر جلسه امتحان ممنوع  خواهد بود.

                                                                باآرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان اداره کل آموزش                       


نظر شما :