اطلاعیه شماره (۲) در خصوص انتخاب حوزه امتحانی آزمون های پایانترم نیمسال اول ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد

۱۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۵ کد : ۳۰۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۵۱

 

لطفاً با توجه به فایل راهنمای تصویری نسبت به تکمیل حوزه امتحانی خود اقدام کرده و به موارد ذکر شده توجه کافی داشته باشید:
1. ثبت نام برای هر سه حوزه امتحانی تبریز، تهران و شیراز الزامی است.
2. هزینه شرکت در امتحانات حوزه های تهران و شیراز برای هر درس، مبلغ 2/100/000ریال (دویست و ده هزار تومان) بوده و برای تبریز رایگان است.
3. انتخاب محل آزمون منوط به ثبت نام نهایی در سامانه سس و پرداخت هزینه تمامی دروس نظری مذکور است.
4.از دانشجویان گرامی درخواست می شود هر چه سریعتر نسبت به تکمیل فرآیند تعیین حوزه های امتحانی و پرداخت هزینه خود اقدام نموده و به زمانهای پایانی موکول ننمایند.
5.برای شرکت در آزمون می بایست هزینه امتحانات از طریق سامانه سس پرداخت گردد و بدیهی است درصورت عدم پرداخت دانشجو نمی تواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و در لیست دانشجویان امتحانی آن حوزه قرار نخواهند گرفت.
6.به همراه داشتن کارت آزمون ، کارت دانشجویی درکلیه امتحانات الزامی می باشد. درغیراینصورت از شرکت در جلسه امتحان جلوگیری خواهد شد ، کارت ورود به جلسه از طریق سامانه آموزشی sess قابل اخذ می باشد.
7. تغییر حوزه امتحانی و ویرایش ثبت نام پس از ثبت نام مقدور نیست. لذا دانشجویان گرامی در انتخاب حوزه امتحانی و انتخاب تعداد و عناوین دروس نظری دقت لازم را داشته باشند.
8.دقت داشته باشید زمان انتخاب دروس امتحانی حوزه ها دروس عملی را انتخاب ننموده و دروس عملی طبق برنامه اعلامی دانشکده در محل دانشگاه صنعتی سهند برگزار خواهند شد.
دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه صنعتی سهند


لینک دانلود فایل

نظر شما :