پرسشهای متداول
تعداد بازدید:۵۶۲۰آخرین ویرایش: ۲۴ فروردین ۱۴۰۴
ویژگی ها و مزایای آموزش الکترونیکی
1.عدم نیاز به حضور فیزیکی استاد و دانشجو
2.بسیار اقتصادی است و به سهولت در هر زمان و مکان قابل دسترسی است .
3.کاربران می توانند بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی آموزش ببینند.
4.استمرار آموزش امکان پذیر است. تمامی افراد شاغل برای کسب مهارت ها و دوره های خاص می توانند از این سیستم بهره مند شوند.
ذخیره کردن منابع اطلاعات و انتقال آنها بسیار آسان است.
محدودیتی برای تعداد کاربران کلاس های همزمان وجود ندارد.
استفاده از فناوری های نوین باعث تعمیق آموزش و بالا بردن کیفیت آموزش در این سیستم می گردد.
حداقل مهارتها و امکانات لازم برای تحصیل در این دوره
چون در این سیستم ارائه دروس به صورت الکترونیکی و ازطریق اینترنت می باشد بنابراین
1.داوطلب می بایست آگاهی لازم جهت استفاده از کامپیوتر و اینترنت را دارا باشد تا بتواند از کلاس های ارائه شده بصورت الکترونیکی علاوه بر محتوای درسی بارگذاری شده در ال ام اس استفاده نماید.
- برای دروس ارائه شده بصورت آنلاین، در ساعات خاصی امکان ارتباط (آنلاین) دانشجو با استاد درس مربوطه وجود دارد که دانشجو بایستی دراین ساعات در کلاس های راه دور همزمان (آنلاین) حضور یابد و سوالات و پاسخ خود را از استاد درس دریافت کند . بدیهی است که ارتباط با استاد در غیر از این ساعات بصورت غیر زنده و از طریق امکانات ارتباطی ال ام اس یا ایمیل صورت می پذیرد.
داوطلب می بایست دارای خط اینترنت پرسرعت باشد تا بتواند از کلاس های مجازی بصورت بهتر و با کیفیت بالا استفاده نماید.
آیا پذیرفته شدگانی که تا پایان شهریور همان سال فارغ التحصیل نشده اند می توانند ثبت نام کنند؟
خیر- تنها پذیرفته شدگانی می توانند در دانشکده ثبت نام نمایند که تاریخ اخذ مدرک دیپلم آنها حداکثر 31 شهریور همان سال باشد.
مراحل مرخصی/حذف ترم به چه صورت است؟
1-مراجعه به سایت دانشکدهwww.sut.ac.ir/elec
2-دریافت فرم مرخصی تحصیلی/حذف ترم از منوی فرمها براساس مقطع تحصیلی
3-تکمیل فرم قسمت دانشجو به همراه امضاء و تاریخ
4-ارسال عکس تمام صفحه فرم از طریق سامانه سس یا ایمیل به کارشناس دانشکده
5- بررسی درخواست توسط دانشکده و شروع مراحل اداری(حداقل دوهفته)
6-پس از صدور حکم ، مراتب توسط کارشناس در سامانه اعمال میگردد.
نکات مهم حذف ترم :
* مهلت ارسال درخواست حذف ترم قبل از شروع امتحانات می باشد.
* در شرایط خاص درصورت موافقت و صدور حکم حذف ترم ، دانشجو اگر حتی در یک امتحان نیز شرکت نموده باشد و ثبت نمره نهایی انجام پذیرد امکان حذف ترم میسر نخواهد بود.
نکات مهم مرخصی تحصیلی :
* مهلت ارسال درخواست : از شروع ترم تا پایان ترم
* درخواست مرخصی تحصیلی درصورتیکه دانشجو درشرایط اخراج قرار گرفته باشد قابل بررسی نمی باشد.
آموزش الکترونیکی (مجازی) چیست؟
آموزش الکترونیکی نوعی از آموزش نیمه حضوری است که عمده فعالیت های آموزشی از قبیل ثبت نام ، انتخاب واحد ، دریافت مطالب درسی و شرکت در کلاس های درسی از طریق شبکه کامپیوتری متصل به اینترنت و بدون حضور فیزیکی دانشجو صورت می گیرد ولی کارگاهها و آزمایشگاه ها و امتحان پایانترم به صورت حضوری خواهد بود.
نحوه انتخاب واحد دانشجویان چگونه است؟
هر ترم می بایست دانشجوی مقطع کارشناسی حداقل 12 واحد حداکثر 20 واحد و کارشناسی ارشد حداقل 8 واحد و حداکثر 12 انتخاب واحد نماید درصورتیکه تعداد واحد های اخذ شده کمتر از حداقل تعداد مذکور باشد ترم دانشجو حذف می گردد.
اسثتنا :
1-در شرایطی که دانشجو در شرایط فارغ التحصیلی قرار داشته باشد و درس دیگری جهت گذراندن نداشته باشد
2- درس جهت اخذ برای دانشجو ارائه نگردیده باشد که آن را نیز می بایست مدیرگروه محترم تایید نمایند.
نکته مهم :
در صورتیکه دانشجو درترم گذشته مشروط شده باشد برای ترم بعدی بیشتر از 14 واحد نمی تواند انتخاب واحد انجام دهد.
درصورتیکه دانشجو در نیمسالی انتخاب واحد ننماید و اقدام به درخواست مرخصی تحصیلی ننماید به استناد آیین نامه آموزشی حکم انصراف منظور می گردد.
دانشجویان ورودی جدید انتخاب واحد ترم اولشان با خود دانشکده میباشد.
سوابق تحصیلی و تاییدیه تحصیلی چطور از سایت بگیرم؟
-ابتدا وارد سایتemt.medu.ir بشوید.
-سپس در صفحه باز شده گزینه درخواست تاییدیه تحصیلی را کلیک نمایید.
-در صفحه بعدی تیک گزینه نظام اموزشی تحصیلی خود را زده و بعد از وارد کردن کد نمایش داده شده وارد صفحه بعدی شوید.
-در ابتدای این صفحه دو گزینه اول یکی سوابق تحصیلی و دیگری تاییدیه تحصیلی درج شده تیک یکی را زده و اطلاعات خواسته شده را پر کنید و در آخر بعد از پرداخت هزینه از نسخه نهایی پرینت گرفته و تحویل آموزش دهید.
-در قدم بعدی همان مسیر را رفته اینبار گزینه دیگر از بین تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی را انتخاب کنید و طبق روش قبلی اقدام نمایید. در نهایت بعد واریز پرینت کرده و تحویل آموزش بدهید.
تسویه حساب مقطع کارشناسی ارشد چوطری انجام میشه؟
مراحل و مدارک مورد نیاز برای تسویه حساب دانشجویان
مقطع کارشناسی ارشد دانشکده آموزشهای الکترونیکی
مراحل تسویه حساب کارشناسی ارشد :
1-ثبت نهایی نمرات اعم از سمینار و دروس(تخصصی واختیاری و جبرانی)
حداقل واحد گذرانده: 32 با معدل کل حداقل 14
2-مراجعه به دفتردانشکده جهت اخذ فرم های تسویه حساب مقطع کارشناسی ارشد
3-تکمیل اطلاعات شخصی(نام و نام خانوادگی – شماره دانشجویی) در صفحه دوم و تکمیل سه خط اول فرم در صفحه سوم
4-تکمیل مشخصات صفحه 5و6و7 فرم تسویه حساب به همراه امضاء و تاریخ
5-اخذ امضاء ها به ترتیب درج شده توسط کارشناس دانشکده در فرم تسویه حساب
6-امضاء و تایید فارغ التحصیلی توسط مدیرگروه در کارنامه دانشجو
6-تحویل فرم ها به دانشکده جهت تکمیل امورات
مدارک مورد نیاز برای تسویه حساب مقطع کارشناسی ارشد :
1- اصل مدرک کارشناسی – درصورتیکه کارشناسی ناپیوسته باشد اصل مدرک کاردانی نیز مورد نیاز می باشد
2-اصل ریزنمرات مقطع کارشناسی درصورتیکه کارشناسی ناپیوسته باشد اصل ریزنمرات مقطع کاردانی نیز مورد نیاز می باشد
3-تاییدیه تحصیلی (مقطع کارشناسی) درصورتیکه کارشناسی ناپیوسته باشد تاییدیه تحصیلی مقطع کاردانی نیز مورد نیاز می باشد
4-کپی تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی ، 3 قطعه عکس 4*3
تسویه حساب مقطع کارشناسی چطور هست؟
مراحل و مدارک مورد نیاز برای تسویه حساب دانشجویان
مقطع کارشناسی دانشکده آموزشهای الکترونیکی
مراحل تسویه حساب کارشناسی :
1-ثبت تمامی نمرات اعم از پروژه و کارآموزی حداقل واحد گذرانده 140
2-مراجعه به دانشکده جهت اخذ فرم های تسویه حساب مقطع کارشناسی
3-تکمیل اطلاعات شخصی(نام و نام خانوادگی) در صفحه دوم و تکمیل سه خط اول فرم در صفحه سوم
4-تکمیل صفحه 5و6و7 فرم تسویه حساب به همراه امضاء و تاریخ
5-اخذ امضاء ها به ترتیب اعلام شده توسط کارشناس دانشکده
6-امضاء تایید فارغ التحصیلی دانشجو توسط مدیرگروه در کارنامه
6-تحویل فرم ها به دانشکده جهت تکمیل امورات
مدارک مورد نیاز برای تسویه حساب :
1- اصل مدرک دیپلم نظام قدیم++ اصل مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیمی ، اصل مدرک 633 برای دانشجویان نظام جدید
2-اصل ریزنمرات دیپلم نظام قدیم + + اصل ریزنمرات پیش دانشگاهی نظام قدیمی ، اصل مدرک 633 برای دانشجویان نظام جدید
3-تاییدیه تحصیلی (دیپلم + پیش دانشگاهی)
برای دانشجویان نظام جدید(633) صرفا یک تاییدیه نیاز هست
4-تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
چطور از تحصیل انصراف بدیم؟
مراحل انصراف از تحصیل
1-مراجعه به سایت دانشکدهwww.sut.ac.ir/elec
2-دریافت فرم انصراف از تحصیل از منوی فرمها براساس مقطع تحصیل
3-تکمیل فرم قسمت دانشجو به همراه امضاء و تاریخ
4-ارسال عکس تمام صفحه فرم از طریق سامانه سس یا ایمیل به کارشناس دانشکده
5- بررسی درخواست توسط دانشکده و شروع مراحل اداری(یک هفته)
6-پس از صدور حکم و اعمال در سامانه سس و تغییر وضعیت از درحال تحصیل به انصراف
7-مراجعه حضوری دانشجو در زمان اداری به دانشکده جهت تسویه حساب در روزهای غیرتعطیل
نحوه اخذ درس کارورزی و گرفتن معرفی نامه کارورزی جهت گزراندن آن
جهت اخذ درس کارورزی ابتدا بایستی تعداد واحد گذرانده توسط دانشجو بیش از 80 واحد باشد.
شرایط گرفتن معرفی نامه کارورزی :
1.ابتدا لازم است محل کارورزی را مشخص نموده و تاییده شفاهی محل کارآموزی را داشته باشید.
2.سپس اطلاعات محل کارورزی را از طریق سامانه سس به مدیر گروه یا همان استاد مشاور اطلاع دهید.
3.درصورتی که مکان مورد نظر مورد تایید مدیر گروه باشد اطلاعات دانشجورا از طریق اتوماسیون به کارشناسان آموزش ارسال می کند.
4.در مرحله فوق کارشناس آموزش روند اداری را طی نموده و در نهایت پس از تایید شدن توسط ریاست دانشکده آموزش های الکترونیکی، فایل pdfمعرفی نامه کارورزی از طریق سامانه سس به دانشجو ارسال میگردد.
5.دانشجو موظف است با توجه به زمان قید شده در نامه ارسالی تا زمان مقرر نسبت به شروع کارورزی اقدام نموده و نامه امضائ شده توسط مرکز کارآموزی را از سس به کارشناس خود ارسال نماید.
6.بقیه فایل های مورد نیاز کارورزی در سایت در قسمت آموزش و فرم ها درج شده است.
7.در نهایت بعد از اتمام روند کارورزی و استاد راهنما نسبت به ثبت نمره اقدام خواهد کرد.
شایان ذکر است دانشجویانی که نتوانند مکانی برای کارورزی خود پیدا کنند میتوانند از طریق بخش ارتباط با صنعت دانشگاه اقدام نموده و آن قسمت مرکز مورد نظر را به دانشجو معرفی کند.
درخواست های دانشجویی به چه صورت است؟
درخواست های دانشجویی :
1-گواهی اشتغال به تحصیل ->
جهت دریافت گواهی اشتغال به تحصیل می بایست از طریق سامانه سس و قسمت فرآیند دانشجویی اقدام گردد و به صورت خودکار پس از طی مراحل صادر می شود.
2- معرفی به استاد :
دانشجو در شرایطی که صرفا 2 عنوان درس نظری جهت فراغت از تحصیل داشته باشد می بایست ازطریق فرآیند معرفی به استاد در سامانه اقدام نمایند.
3-مرخصی تحصیلی / حذف ترم :
دانشجو در طول دوره تحصیلی فی المجموع میتواند 4 ترم از مرخصی تحصیلی یا حذف ترم استفاده نماید و روند این درخواست نیز در ادامه به صورت تفضیلی ارائه خواهد شد.
4-انصراف از تحصیل :
دانشجو در صورتیکه در شرایط مشروط و اخراجی نباشد میتواند با درخواست انصراف از تحصیل خود را تسلیم دانشگاه نمایند و روند این درخواست نیز به صورت تفضیلی ارائه خواهد شد.
درصورتی که دانشجو مشروط شود به چه نکاتی باید توجه کند؟
مشروطی :
اگر معدل ترم دانشجو درمقطع کارشناسی در پایان ترم زیر 12 و مقطع کارشناسی ارشد زیر 14 باشد به عنوان دانشجوی مشروط شناخته می شود.
1-دانشجوی مقطع کارشناسی درصورتی که 3 بار به صورت متناوب یا متوالی مشروط گردد در شرایط اخراج اولیه قرار می گیرد و ادامه تحصیل ایشان منوط به رای کمسیون موارد خاص دانشگاه یا در صورت عدم تصمیم گیری درکمسیون دانشگاه برعهده کمسیون استانی خواهد بود.
لازم به ذکر است درصورت اخذ مجوز ادامه تحصیل صادر گردد دانشجوی مقطع کارشناسی صرفا 14 واحد برای نیمسال بعدی میتواند اخذ نماید البته از ورودی 1402 به بعد دانشجو مجوز اخذ 15 واحد را دارا می باشد.
نکته مهم :
دانشجو در شرایط مشروطی حق هیچ درخواستی را ندارد اعم از انصراف ، درخواست مرخصی تحصیلی ، گواهی اشتغال به تحصیل و ... و می بایست تا زمان صدور حکم ادامه تحصیل صبر را پیشه کار خود بنماید.
2- دانشجوی کارشناسی ارشد درصورتیکه 2 ترم متناوب یا متوالی مشروط گردد حکم اخراج اولیه برایشان صادر می گردد و درصورتیکه تعداد واحد گذرانده بالای 14 واحد و معدل کل بالای 13 باشد ادامه تحصیل ایشان بنابر دستور معاونت آموزشی صادر خواهد شد درغیراینصورت ادامه تحصیل ایشان منوط به رای کمسیون استانی خواهد بود.
نکته مهم :
دانشجو کارشناسی ارشد درصورتیکه برای سومین بار مشروط گردد اخراج قطعی شده و امکان ادامه تحصیل از ایشان سلب می گردد.
مراحل لازم جهت صدور نامه خروج از کشور
مراحل لازم جهت صدور نامه خروج از کشور
1- درخواست کتبی و ارسال آن به آدرس ایمیل elearning2@sut.ac.ir ( خطاب به رئیس دانشکده و تأیید آن توسط دانشکده)
2- تکمیل فرم تعهد والدین
3- دستور اقدام درخواست کتبی توسط معاون محترم آموزشی
4- دریافت کد سخا از پلیس +10
5- مراجعه به سایت http://services.epolice.ir
6- پر کردن نام کاربری با کدملی و رمز عبور با کد سخا
7- ثبت نام در سایت مورد نظر و دریافت پیام
8- تهیه و ارسال نامه به دانشگاه تبریز توسط اداره آموزش
9- دریافت پیامک تأیید از دانشگاه تبریز و مراجعه به سایت مورد نظر جهت تکمیل بقیه گزینه ها ( اقدام برای ودیعه گذاری)
آیا مدرک فارغ التحصیلان دانشکده آموزشهای الکترونیکی، معتبر است؟
به فارغ التحصیلان دانشکده آموزشهای الکترونیکی، مدارک مرسوم دانشگاهی به نام دانشگاه صنعتی سهند تعلق می گیرد.
مطابق نظام نامه یادگیری الکترونیکی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانش آموختگان دوره های الکترونیکی(مجازی) می توانند در تمامی مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند و از مزایای استخدامی و اجتماعی همانند سایر دانش آموختگان برخوردار گردند.
آیا برای دانشجویان مشمول خدمت سربازی بعد از پذیرش در این دانشکده، معافیت تحصیلی صادر می شود؟
بله- برای دانشجویان ذکور معافیت تحصیلی صادر می شود.
دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه صنعتی سهند از چه طریقی دانشجو می پذیرد؟
پذیرش دانشجو در این دانشکده فقط از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. شرایط و نحوه پذیرش دانشجو هر ساله در دفترچه های راهنمای این سازمان درج می گردد.
شرایط تخفیف شهریه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
شرایط تخفیف شهریه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
به اطلاع دانشجویان محترم دانشکده آموزشهاتی الکترونیکی می رساند چنانچه واجد شرایط ذیل باشند 25% برای دانشجویان مقطع کارشناسی و 15% برای دانشجویان مقطع ارشد در شهریه ثابت و متغییر تخفیف در نظر گرفته می شود.
شرایط لازم برای استفاده از تخفیف شهریه در مقطع کارشناسی:
- از نظر معدل نیمسال مربوطه، دانشجو جزو 5 درصد اول دانشجویان هم ورودی و هم رشته خود باشند.
- استفاده از تخفیف شهریه در طول 8 نیمسال اول تحصیلی امکان پذیر می باشد.
- معدل دانشجو در نیمسال مربوطه باید حداقل 17 باشد بطوریکه حداقل واحد موثر در معدل نیمسال مربوطه 16 واحد می باشد.
شرایط لازم برای استفاده از تخفیف شهریه در مقطع کارشناسی ارشد
- از نظر معدل نیمسال مربوطه، دانشجو جزو 10 درصد اول دانشجویان هم ورودی و هم رشته خود باشد.
- استفاده از تخفیف شهریه در طول 4 نیمسال اول تحصیلی امکان پذیر می باشد.
- معدل دانشجو در نیمسال مربوطه باید حداقل 17 باشد بطوریکه حداقل واحد موثر در معدل نیمسال مربوطه 8 واحد می باشد.
نحوه درخواست صدور تاییدیه تحصیلی مقطع پایین تر
به اطلاع دانشجویان محترم مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می رساند، با عنایت به الکترونیکی شدن فرایند صدور تأییدیه تحصیلی، ضروری است دانشجویان محترمی که تا کنون تاییدیه تحصیلی آنها از طرف دانشگاه محل تحصیل مقطع پایین تر به اداره تحصیلات تکمیلی ارسال نشده است(فایل پیوست)، از طریق سامانه پورتال سازمان امور دانشجویان به آدرس https://portal.saorg.ir (پس از ثبت نام اولیه در قسمت خدمات- اداره کل امور دانش آموختگان- دریافت تأییدیه تحصیلی) اقدام به دریافت کد صحت 20 رقمی نموده و به اداره تحصیلات تکمیلی از طریق آدرس ایمیل زیر اعلام نمایند.
دانشجویان محترم می توانند راهنمای آموزشی این فرایند را از لینک زیر مشاهده نمایند.
https://saorg.ir/portal/file/?261981/ویدئویی راهنمای.mp4
همچنین آن دسته از دانشجویان محترم که مقطع پایین تر را در دانشگاه آزاد اسلامی گذرانده اند مطابق فایل راهنما که در لینک زیر موجود است، اقدام نمایند.
فایل راهنمای نحوه اخذ تاییدیه مدرک دانشگاه آزاد اسلامی
آدرس ایمیل اداره تحصیلات تکمیلی: Takmili_sahand@sut.ac.ir
|
فایل راهنمای نحوه اخذ تاییدیه دانشکاه آزاد اسلامی |
نحوه درخواست ایجاد ایمیل دانشگاهی برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
احتراما بدینوسیله به اطلاع دانشجویان محترم مقطع کارشناسی ارشد می رساند چنانچه تمایل به دریافت آدرس ایمیل دانشگاهی داشته باشند، فرم درخواست را از اینجا دانلود کرده و پس از تکمیل، آن را به آدرس ایمیل کارشناس مرتبط دانشکده ارسال نمایند.
نحوه عضویت در کتابخانه مرکزی برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشکده آموزشهای الکترونیکی که پایان نامه اخذ کرده اند جهت عضویت در کتابخانه مرکزی و استفاده از منابع علمی می توانند با همراه داشتن کارت دانشجویی در ساعات اداری( شنبه تا چهارشنبه ساعت 15:00-8:30 ) به کتابخانه مرکزی واقع در پردیس دانشگاه صنعتی سهند مراجعه کنند.
راهنمای اخذ پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد
بسمه تعالی
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشکده آموزشهای الکترونیکی تحت شرایط ذیل می توانند برای تغییر شیوه تحصیلی از آموزش محور به آموزشی- پژوهشی اقدام نمایند:
الف) دانشجو باید فرم درخواست تغییر شیوه تحصیلی از آموزش محور به آموزشی-پژوهشی تکمیل شده را حداقل بعد از پایان ترم دوم و حداکثر تا پایان ترم سوم تحصیلی خود، به دانشکده آموزشهای الکترونیکی ارائه نماید.
ب) در زمان درخواست ، دانشجو باید حداقل 18 واحد درسی را با معدل کل حداقل 15 گذرانیده باشد.
ج) دانشجو از لحاظ معدل کل جزو 30 درصد دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی خود باشد.
د) در صورت تکمیل ظرفیت 30 درصدی مطابق نظام نامه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی، درخواست های بعدی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
ذ) در صورت احراز شرایط فوق، درخواست دانشجو باید در گروه آموزشی مربوطه مورد موافقت قرار گرفته و در شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز مورد تأیید و تصویب قرار گیرد.
پس از تائید اداره تحصیلات تکمیلی ، تکمیل فرم پیشنهاد عنوان پایان نامه و ارسال به دانشکده آموزشهای الکترونیکی جهت اقدامات بعدی ( حداکثر تا یکماه بعد از تائید اداره تحصیلا تکمیلی، دانشجو بایستی فرم پیشنهاد عنوان پایان نامه را به دانشکده آموزشهای الکترونیکی ارسال نماید.)
بعد از تائید نهایی، واحد پایان نامه در سامانه سما برای دانشجو ثبت می گردد.
دستور العمل نحوه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد
فرم مالکیت
فرم درخواست دفاع از پایان نامه
راهنمای اخذ سمینار مقطع کارشناسی ارشد
بسمه تعالی
1.انتخاب استاد و عنوان سمینار از طریق ایمیل یا صحبت دانشجو با استاد
2.انتخاب واحد در سامانه سما
3.تکمیل فرم پیشنهاد عنوان سمینار و ارسال به استاد راهنما( حداکثر تا یکماه بعد از تاریخ اخذ، دانشجو بایستی جهت تصویب به دانشکده آموزشهای الکترونیکی ارسال نماید.)
4.فرم تائید شده پیشنهاد عنوان سمینار توسط استاد راهنما، جهت تصویب به شورای دانشکده ارجاع داده شود.
5.فرم پیشنهاد عنوان سمینار بعد از تائید در شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده، جهت بایگانی به دانشکده آموزشهای الکترونیکی ارسال گردد.
شرایط تغییر شیوه تحصیلی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشکده آموزشهای الکترونیکی تحت شرایط ذیل می توانند برای تغییر شیوه تحصیلی از آموزش محور به آموزشی- پژوهشی اقدام نمایند:
الف) دانشجو باید درخواست خود را حداقل بعد از پایان ترم دوم و حداکثر تا پایان ترم سوم تحصیلی خود، به دانشکده آموزشهای الکترونیکی ارائه نماید.
ب) در زمان درخواست ، دانشجو باید حداقل 18 واحد درسی را با معدل کل حداقل 15 گذرانیده باشد.
ج) دانشجو از لحاظ معدل کل جزو 30 درصد دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی خود باشد.
د) در صورت تکمیل ظرفیت 30 درصدی مطابق نظام نامه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی، درخواست های بعدی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
ذ) در صورت احراز شرایط فوق، درخواست دانشجو باید در گروه آموزشی مربوطه مورد موافقت قرار گرفته و در شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز مورد تأیید و تصویب قرار گیرد.
فرایند نحوه تغییر شیوه آموزشی از آموزش محور به آموزشی- پژوهشی
رشته های تحصیلی در کارشناسی ارشد
مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک و بیوالکتریک
مهندسی شیمی
مهندسی مواد
مهندسی برق و مخابرات

