انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و وزارت آموزش و پرورش

۰۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۰ کد : ۱۸۰ اخبار مهم
تعداد بازدید:۷۹
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و وزارت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی وزارت  علوم،تحقیقات و فناوری به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، بر اساس این تفاهم‌نامه که امروز در تبریز به امضا وزیر آموزش پرورش، رییس دانشگاه صنعتی سهند و رییس دانشگاه فرهنگیان کشور رسید، دانشگاه‌های صنعتی سهند و فرهنگیان متعهد شدند دوره‌های مشترک تحصیلی در مقطع کارشناسی برگزار کنند.
بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، دانشگاه صنعتی سهند و دانشگاه فرهنگیان در زمینه تولید برنامه‌های درسی و تبادل استاد و استفاده از ظرفیت‌های متقابل و بهره‌مندی از فضاها، ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی و آزمایشگاهی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
همچنین دو دانشگاه فعالیت مشترک پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیأت‌علمی را در دستور کار همکاری مشترک قرار می دهند.
همکاری و تعامل در رابطه با ارتقای سطح تحصیلی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان در مرتبه علمی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه مشترک است.
بر اساس این تفاهم‌نامه، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خواهند توانست به مدت دو سال در دانشگاه صنعتی سهند بزرگ‌ترین دانشگاه صنعتی شمال غرب کشور تحصیل کنند.
بیش از ۵ هزار دانشجو در ۱۴۹ رشته گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه صنعتی سهند تحصیل می‌کنند.


نظر شما :