تلاش‌های معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند در آغاز سال تحصیلی

۳۰ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۲ کد : ۱۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۶۵
معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند در آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی، توسعه امکانات ورزشی و رفاهی برای دانشجویان کرد.
تلاش‌های معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند در آغاز سال تحصیلی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند با اشاره به شعار این معاونت با عنوان "رفاه و نشاط دانشجویان، دانشجویان سلامت و سرآمد " گفت: در این راستا تعمیرات اساسی و تجهیز سراهای دانشجویی در برنامه کاری فشرده با هزینه‌ای افزون بر 50 میلیارد ریال انجام شد.

دکتر اطمینان فر افزود: تعمیر و تجهیز کامل بلوک‌های یک سرای امیرالمؤمنین، ایجاد سایه‌بان و بهسازی فضای پیرامون سالن توزیع غذای شهید محبی، خریداری بیش از 300 صندلی و میز مطالعه، تعمیر اساسی تمامی موتورخانه‌ها و سیستم‌های گرمایشی سراهای دانشجویی، نصب حدود سه هزار مترمربع موکت در سراها، رفع نشتی سرویس‌های بهداشتی و پشت‌بام سراها، تعویض رویه‌های کابینت بلوک یک، پاک‌سازی و نظافت کامل محوطه، واحدها، تعمیر و رفع نواقص سرای شهید محبی و اصلاح ورودی بلوک‌ها، تعویض درب ورودی اصلی، رنگ‌آمیزی المان‌های محوطه، نظافت کامل بلوک‌ها و محوطه سرای امیرالمؤمنین از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در خوابگاه‌های دانشجویی بوده است.

وی تجهیز سالن‌های ورزشی دانشگاه با خرید تجهیزات جدید ازجمله الپتیکال، تشک تاتامی، میز پینگ‌پنگ، میز بدن‌سازی، دستگاه باترفلای بدن‌سازی بااعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد ریال را از دیگر فعالیت‌های معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند در آستانه سال تحصیلی جدید بیان کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند با اشاره به طراحی و ساخت ماشین کارتینگ و بهره‌برداری از پیست کارتینگ در مجموعه ورزشی دانشگاه گفت: این ماشین زیر نظر معاونت دانشجویی دانشگاه و با مدیریت انجمن علمی مهندسی مکانیک توسط دانشجویان با برگزاری مسابقه‌ای با شرکت 17 تیم دانشجویی طراحی و ساخته‌شده است.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از پیست دوچرخه‌سواری در سرای شهید محبی خواهران هم باهدف افزایش مشارکت دانشجویان در برنامه‌های ورزشی و ارتقای نشاط محیط‌های خوابگاهی آغاز شد که این پیست در طول هفته در تایم عصر و در روزهای تعطیل در دو تایم صبح و عصر برای استفاده دانشجویان آماده‌شده است.

دکتر اطمینان فر تجهیز و افتتاح رستوران مکمل زیتون با مشارکت بخش خصوصی در طبقه همکف ساختمان شهید مطهری را از مهم‌ترین اقدامات برای افزایش رفاه دانشجویان عنوان و خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این رستوران موجب کاهش صف‌های انتظار دانشجویان در زمان‌های توزیع غذا، افزایش تنوع منو و ذائقه غذاها و افزایش قدرت انتخاب دانشجویان شده است.

بیش از 5000 دانشجو در ۱۴۹ رشته گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه صنعتی سهند تحصیل می‌کنند.

کلید واژه ها: دانشجویان دانشگاه دانشجویی دانشگاه دانشگاه صنعتی دانشگاه صنعتی سهند دانشجویی دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند دانشجویی دانشگاه صنعتی صنعتی صنعتی سهند


نظر شما :