فرمانده سپاه عاشورا:

بخش اعظمی از افتخارات و توانمندی کشور را مدیون اساتید هستیم

۰۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۲ کد : ۶۵۱ اخبار دانشگاه اخبار مهم
تعداد بازدید:۱۰۵۰
فرمانده سپاه عاشورا گفت: اساتید اقدامات قابل‌تقدیر بسیاری برای نظام جمهوری اسلامی رقم زدند و بخش اعظمی از افتخارات و توانمندی‌های کشور را مدیون اساتید هستیم.
بخش اعظمی از افتخارات و توانمندی کشور را مدیون اساتید هستیم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، سردار اصغر عباسقلی زاده در مراسم بزرگداشت روز بسیج اساتید و تقدیر از اساتید سرآمد فرهنگی دانشگاه افزود: پیشرفت‌ها و دستاوردها و اقتدار در همه سطوح در زمان تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه دشمنان اتفاق افتاده است و جمهوری اسلامی در مقابله با تمامی ابرقدرت‌های جهان توانسته در مقابله با تهاجمات، تهدیدها و فتنه‌های مختلف ایستادگی کند.

وی بابیان اینکه بایستی خودباوری لازم در جامعه به‌ویژه قشر جوان ایجاد شود اظهار کرد: هرچقدر به فشارهای دشمنان توجه کنیم و به داخل متکی باشیم پیشرفت‌ها رقم خواهد خورد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به‌ضرورت حضور حداکثری در انتخابات بیان کرد: وظیفهٔ اول ما حضور حداکثری و سپس انتخاب فرد اصلح است که هدفش خدمت به مردم باشد و بتوانیم با استکبار جهانی مقابله کنیم.

رئیس دانشگاه صنعتی سهند نیز گفت: اساتید بایستی اساتید در تراز انقلاب مانند شهید چمران که باایمان و تواضع کارهای قوی انجام دادند را الگو خود قرار دهند.
فاتحی فر افزود: شهید چمران موقعیت‌های بسیار خوبی در آمریکا داشت ولی میدان را انتخاب کرد و اثراتش هم‌اکنون برای کشور مشهود است.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از اساتید به‌صورت گمنام کارهای بزرگی را انجام دادند که آن امور که به عینه تجلی ما می‌توانیم هستیم، موجب سرپا ایستادن نظام شدند.
رئیس دانشگاه صنعتی سهند با اشاره به جایگاه ویژه اساتید بیان کرد: دانشجویان از اساتید تأثیر می‌پذیرند بنابراین باید توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه صنعتی سهند نیز بابیان اینکه حکمت بالاتر از معرفت است و حکمت علمی است که همراه با عمل متناسب است گفت: درصورتی‌که اخلاص در عمل و معرفت نباشد علم نافع نخواهد بود.

 در این مراسم از دکتر فرزان قالیچی، دکتر رضا خوشبوی، دکتر حسین روغنی ممقانی، دکتر مرتضی آذربرمس، دکتر علیرضا چناقلو، دکتر زهرا آقایی فر و دکتر احد روحانی مجد به‌عنوان اساتید سرآمد فرهنگی و دکتر محمدرضا عزیزیان، دکتر نبی مهری خوانساری، دکتر جواد وظیفه مهربانی و دکتر حسن افشین به‌عنوان اساتید منتخب فرهنگی در سال 1402 و دکتر اسماعیل نجفی اقدم دکتر فرزان قالیچی دکتر داود کاه فروشان خانم دکتر مینا علیزاده اقدم دکتر مجید محمدی اسکویی، دکتر علیرضا اکبری و دکتر محمد شکری به‌عنوان اساتید سرآمد فرهنگی در سال 1401 و دکتر الهه نشاط دکتر مهدی پورشا دکتر علیرضا چناقلو و دکتر محمد سیم جو به‌عنوان اساتید منتخب فرهنگی در سال 1401 تقدیر به عمل آمد.
 


( ۸ )

نظر شما :