بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی سهند

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی سهند در حمایت از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی جنبش مقاومت اسلامی حماس

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی سهند
۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۴ کد : ۱۱ اخبار مهم
تعداد بازدید:۲۸۸
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی سهند
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی سهند در حمایت از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی جنبش مقاومت اسلامی حماس


بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی سهند در حمایت از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی جنبش مقاومت اسلامی حماس
إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُمْ وَ إِنْ یَخْذُلْکُمْ فَمَنْ ذَا الَّذی یَنْصُرُکُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَ عَلَى اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُون‏. (آل عمران، 160)
حضرت آیت ا.. خامنه ای، رهبر معظم انقلاب: این رژیم غاصب، رفتنی است و جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضدّ غصب، ضدّ ظلم، ضدّ صهیونیسم از همیشه بانشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر است و ان‌شاءالله این نهضت به نتیجه خواهد رسید. حتماً این سرطان به فضل الهی به دست خود مردم فلسطین و نیرو‌های مقاومت در کلّ منطقه ریشه‌کن خواهد شد؛ ان‌شاءالله.
در حالیکه رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی در عرصه های مختلف سیاسی و نظامی به خواست الهی با انبوهی از مشکلات در هم تنیده مواجه است، مبارزان فلسطینی با اجرای عملیات گسترده طوفان الاقصی ضربات کمر شکنی را به استحکامات، مواضع و نیروهای صهیونیستی وارد کردند. رژیم غاصب صهیونیستی در عمر ۷۵ ساله خود هرگز شاهد چنین عملیات پیروزمندانه ای از ناحیه ملت مبارز و جوان فلسطینی نبوده و با این عملیات طوفانی به شدت غافلگیر شده و در شوک کامل فرو رفته است. این عملیات پیروزمندانه، گوشه ای از پاسخی دندان شکن به جنایات گسترده اشغالگران صهیونیستی و تجاوزات و اهانتهای مکرر آنها به مقدسات و کرامت ملت فلسطین و به توهمات نخست وزیر منفور این رژیم بود. عملیات طوفان الاقصی همچنین پیام مهمی به جهان اسلام و به تمام جامعه جهانی و به ویژه آنهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند مخابره کرد و آن اینکه تنها گزینه کارساز در مبارزه با این رژیم غاصب و اشغالگر، اراده آهنین و مقاومت ملت مبارز فلسطین است، نه سازش و عادی سازی روابط!.
یقیناً به لطف خداوند دادگر و با جان نثاری جوانان مؤمن فلسطینی، انشاءالله در آینده‌ای نه چندان دور مسجدالاقصی از چنگال این اشغالگران از خدا بی خبر، رهایی یافته و قدس شریف از لوث وجود صهیونیسم پاک خواهد شد و سرزمین در خون غلتیده فلسطین به خود فلسطینیان تعلق خواهد گرفت. ما این پیروزی بزرگ را به ملت مظلوم و جوانان غیور و مبارز فلسطینی تبریک گفته و کماکان حمایت همه جانبه خود را از مبارزات مردم زجر کشیده فلسطین اشغالی اعلام می کنیم. یقین داریم این روحیه آزادیخواهی و شهادت طلبی جوانان فلسطینی همان خط سرخ مقاومت، جهاد و شهادت است که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یاران او برای نجات کشورهای مسلمان از چنگال دشمنان قسم خورده، با خون خود ترسیم کردند و به فضل پروردگار روح آن شهیدان جبهه مقاومت شاهد، ناظر و مدد کار مبارزین فلسطین است انشاالله. همچنین از ملت‌های مسلمان آزادیخواه در سرتاسر دنیا می‌خواهیم با خیزش غیرتمندانه، حمایت خود را از ملت مبارز فلسطین و جنبش‌های مقاومت به گوش جهانیان برسانند.
بسیج اساتید دانشگاه صنعتی سهند


نظر شما :