تجلیل از دبیر هماندیشی اساتید دانشگاه صنعتی تبریز به پاس بیش از یک دهه خدمات اثرگذار
در آیینی رسمی و در راستای تکریم چهرههای علمی و فرهنگی اثرگذار، رئیس دانشگاه صنعتی تبریز از یازده سال خدمات علمی، فرهنگی و مدیریتی دکتر علیرضا اکبری، دبیر هماندیشی اساتید دانشگاه، با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.
وی با اشاره به مدیریت مستمر، دغدغهمند و مدبرانه دبیر هماندیشی اساتید طی بیش از یک دهه گذشته، اظهار داشت: فعالیتهای ارزشمند ایشان بستری پایدار برای تبادل اندیشه، تقویت همافزایی علمی و گسترش فرهنگ گفتوگو در میان اعضای هیئت علمی فراهم کرده است.
گفتنی است، هماندیشی اساتید دانشگاه صنعتی تبریز در سالهای اخیر با برگزاری نشستهای تخصصی، کرسیهای علمی و برنامههای فرهنگی ـ پژوهشی، نقش قابل توجهی در ارتقای تعاملات دانشگاهی و پویایی فضای علمی دانشگاه ایفا کرده است.

نظر شما :