انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی

۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۲ کد : ۲۷ اخبار دانشگاه اخبار مهم
تعداد بازدید:۸۲۵
تفاهم‌نامه همکاری علمی فی‌مابین دانشگاه صنعتی سهند و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی منعقد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، بر اساس این تفاهم‌نامه که امروز در تبریز به امضا رییس دانشگاه صنعتی سهند و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس رسید، طرفین متعهد شدند در زمینه طراحی سازه‌های نوین و مقاوم برای فضاهای آموزشی با یکدیگر همکاری کنند.
بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، دانشگاه صنعتی سهند و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در موضوعات طراحی و ارائه نقشه‌های مختص فضاهای آموزشی، پیاده‌سازی و ارتقای جزئیات طراحی فضاهای آموزش در حوزه‌های مدل‌سازی اطلاعات ساختمان BIM، مدارس سبز، پدافند غیرعامل، طراحی بر اساس اقلیم، طراحی در بافت تاریخی و حریم میراث فرهنگی، طراحی در حریم گسل، مقام سازی سازه‌های موجود، صنعتی سازی، طراحی دیوار محوطه سبک، مصالح و فناوری‌های نوین، دستگاه‌های سازه‌ای و تأسیساتی نوین و طراحی سیستم تأمین هوای تازه در فضاهای آموزشی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
همچنین دو مجموعه تأسیس انجمن علمی میان‌رشته‌ای برای همکاری و ارتباط مستمر با دانشجویان و انجام پایان‌نامه‌ها، پروژه‌های دانشجویی، طرح‌های تحقیقاتی و مسابقات علمی مشترک را در دستور کار   قرار خواهند دارد.
برگزاری دوره‌های فرصت مطالعاتی برای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه و فراهم کردن فرصت کارآموزی تخصصی برای دانشجویان و تأسیس و راه‌اندازی هسته‌های فناور و مرکز نوآوری در حوزه طراحی فضاهای آموزشی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه مشترک است.

کلید واژه ها: طراحی فضاهای آموزشی نامه تفاهم نامه دانشگاه دانشگاه صنعتی سهند صنعتی صنعتی سهند اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی


نظر شما :