گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه صنعتی سهند

۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۴ کد : ۲۷۴ اخبار دانشگاه اخبار مهم
تعداد بازدید:۱۴۲۲
در مراسمی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه صنعتی سهند گرامی داشته شد.
گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه صنعتی سهند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، در آستانهٔ سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، مراسم گرامیداشت آن شهید والامقام با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند در مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه برگزار شد.
همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از فلسطینیان حمایت و درس ایستادگی را به آنان آموخته است.
سردار مرتضی حاج باقری با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره پیشرو و حاضر در صحنه‌های مختلف بود افزود: حاج قاسم نقش بسزایی در دفاع مقدس داشت.
فرمانده سابق لشکر ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی موجب خوداتکایی کشور شده و اکنون کشور ایران به یک کشور قدرتمند و بازدارنده در منطقه تبدیل‌شده است.
وی ارتباط باخدا و معنویت و احترام به پدر و مادر و مردمی بودن را ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بیان کرد.
رییس دانشگاه صنعتی سهند نیز با تأکید بر لزوم عمل به مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی عرصه‌ها گفت: ولایتمداری و عمل به فرامین ولی‌فقیه از اصلی‌ترین ویژگی‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود.
دکتر اسماعیل فاتحی فر اخلاص در عمل، مقاومت در برابر دشمنان، فراجناحی بودن و بهره‌وری بالا در امور اجرایی را دیگر صفات شاخص شهید سلیمانی دانست.
وی اظهار کرد: در دانشگاه صنعتی سهند افزون بر توجه و اهمیت به مسائل فرهنگی، همکاری تنگاتنگی در حوزه توانمندسازی و رفع نیازهای صنایع دفاعی کشور در حال انجام است.


( ۶ )

نظر شما :