آغاز عملیات اجرایی ساخت خوابگاه دانشجویان متأهل

۰۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۲ کد : ۴۴۴ اخبار دانشگاه اخبار مهم
تعداد بازدید:۸۱۲
عملیات اجرایی ساخت خوابگاه دانشجویان متأهل دانشگاه صنعتی سهند با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
آغاز عملیات اجرایی ساخت خوابگاه دانشجویان متأهل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند،  آیت‌الله آل هاشم در مراسم آغاز ساخت این خوابگاه شرکت در انتخابات را هم حق و هم تکلیف هر فرد دانست و گفت: شرکت در انتخابات موجب حل مشکلات کشور می‌شود.
امام‌جمعه تبریز بابیان اینکه برخی از مشکلات کشور ناشی از خلأ در برخی از قوانین است اظهار کرد نمایندگان می‌توانند با وضع قوانین متناسب این خلأها را رفع کرده و موجب پیشرفت کشور شوند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات قدرت لازم برای افزایش تعاملات بین‌المللی و قدرت چانه‌زنی را بهبود بخشیده و جایگاه کشور را ارتقا می‌دهد.
وی اظهار کرد: دشمنان کشور با تبلیغ عدم مشارکت در انتخابات به دنبال تضعیف نظام دینی،کاهش اقتدار ملی، ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن حکومت هستند، ولی مردم انقلابی با حضور گسترده در انتخابات ضمن حمایت از رهبر معظم انقلاب دشمن را مأیوس خواهند ساخت.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به قانون جهش تولید دانش بنیان در مجلس یازدهم گفت: هم‌اکنون حدود 10 هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت می‌کنند.
علیرضا منادی با اشاره به نقش سازنده اساتید در ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: هم‌اکنون با فعالیت ده‌ها هزار نفر در شرکت‌های دانش‌بنیان و فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان اقتصاد دانش‌بنیان در کشور شکل‌گرفته و شاهد رونق اکوسیستم فناوری و نوآوری در کشور هستیم.

رییس دانشگاه صنعتی سهند هم گفت: خوابگاه دانشجویان متأهل در 3 بلوک و با مشارکت شرکت پتروشیمی تبریز ساخته خواهد شد.
اسماعیل فاتحی فر ساخت خوابگاه‌های متأهلی را یکی از سیاست‌های دولت در راستای جوانی جمعیت در کشور عنوان کرد.


( ۶ )

نظر شما :