گسترش همکاری‌های دانشگاه صنعتی سهند و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

۰۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۲ کد : ۵۷ اخبار دانشگاه اخبار مهم
تعداد بازدید:۱۰۹۹
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند از گسترش همکاری‌های مشترک بین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد.
گسترش همکاری‌های دانشگاه صنعتی سهند و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، دکتر طباطبایی نژاد افزود: دانشگاه صنعتی سهند تاکنون به‌خوبی توانسته است پروژه‌های ارتباط با صنعت که عهده‌دار شده است را به‌صورت شایسته اجرا کند.
وی با اشاره به انتخاب اساتید دانشگاه صنعتی سهند به‌عنوان پژوهشگران برتر جهان اظهار کرد: تمامی اساتید دانشگاه صنعتی سهند از افراد نخبه و برجسته رشته خود هستند و پتانسیل عظیمی برای اجرای پروژه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری در این دانشگاه وجود دارد.
رییس اداره مهندسی نفت شرکت مناطق نفت خیر جنوب نیز با بیان اینکه این شرکت تمایل بسیاری به انجام پروژه‌های مشترک با دانشگاه‌های توانمندی مثل دانشگاه صنعتی سهند دارد گفت: این شرکت قراردادهای کلان پژوهشی مسئله محور فناورانه میدان محور بسیاری را با مراکز علمی و فناوری منعقد کرده است.
مهندس غزل افزود: شرکت مناطق نفت خیر جنوب به حمایت از ساخت داخل و بار اول باور دارد و ریسک‌ها را باقدرت پذیرفته و بسیاری از طرح‌ها توسط شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با موفقیت به سرانجام رسیده است.
وی با بیان نیازها و چالش‌های اصلی شرکت مناطق نقت خیز جنوب از آمادگی این شرکت برای عقد قراردادهای فناورانه و پژوهشی مبتنی با مطالعات میادین و چاه محور و در قالب IOR با اساتید و شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

کلید واژه ها: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب راردادهای کلان پژوهشی مسئله محور فناورانه میدان محور


( ۲ )

نظر شما :