انتصاب جدید در دانشگاه صنعتی سهند

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۳ کد : ۵۹۲ اخبار دانشگاه اخبار مهم
تعداد بازدید:۱۲۸۰
مراسم معارفه یک معاون، سه مدیر و دو رئیس گروه دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.
انتصاب جدید در دانشگاه صنعتی سهند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، در این آیین با اهدای لوحی از زحمات چندین ساله  دکتر سید علیرضا طباطبائی نژاد تقدیر و دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند معرفی شد.
رئیس دانشگاه صنعتی سهند در احکام جداگانه دکتر رضا توانگر را به سمت مدیر امور فناوری و کارآفرینی، دکتر حسین حضرتی را به سمت مدیر امور پژوهشی، دکتر رضا علی زاده را به سمت مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی، دکتر زهرا آقائی فر را به سمت رئیس گروه کارآفرینی و مهندس رحیم باقری را به سمت رئیس گروه ارتباط با صنعت منصوب کرد.
دکتر فاتحی فر با اهدای لوح‌های تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر علی بهرامی و دکتر محمد ذبیحی مدیران سابق امور پژوهشی و امور فناوری و کارآفرینی تقدیر کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی سهند در این مراسم با بیان اینکه اقدامات چشمگیر بسیاری در دوسال گذشته در حوزه پژوهش و فناوری انجام شده است، از مدیران جدید خواست تفاهم‌نامه، نشست‌ها و توافق‌های انجام‌شده در دو سال گذشته در حوزه پژوهش و فناوری را پیگیری و وارد فاز عملیاتی و نهایی بکنند.
دکتر فاتحی فر افزود: در سال‌های آتی تأثیرهای اعطای گرنت و حمایت‌های انجام‌شده از اعضای هیأت علمی جوان دانشگاه نمایان خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم توجه به زمانبندی انجام پروژه‌های ارتباط با صنعت تأکید کرد: انجام به‌موقع پروژه‌های ارتباط به صنعت اهمیت بسزایی دارد و بایستی با کنترل مستمر پروژه‌ها و طرح‌ها، طرح‌های ارتباط با صنعت در زمان‌های متعهد شده اولیه به اتمام برسند.
رئیس دانشگاه صنعتی سهند با اشاره به تجهیز و ارتقا آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گفت: بسیاری از تجهیزات و امکانات در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی سهند فراهم‌شده است و دانشکده‌ها باید آزمایش‌های موردنیاز خود را که در آزمایشگاه مرکزی امکان ارائه وجود دارد را از طریق آزمایشگاه مرکزی انجام دهند.
 


( ۵ )

نظر شما :