انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت پالایش نفت تبریز در حوزه کاهش مصرف آب

۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۴ کد : ۶۰۶ اخبار دانشگاه اخبار مهم
تعداد بازدید:۲۵۰
تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت پالایش نفت تبریز در حوزه کاهش مصرف آب توسط رئیس دانشگاه صنعتی سهند و مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز امضا ومنعقد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی سهند و شرکت پالایش نفت تبریز در حوزه کاهش مصرف آب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز در آیین امضا تفاهم‌نامه مابین شرکت پالایش نفت تبریز با دانشگاه صنعتی سهند در زمینه اجرای پروژه مطالعاتی جایگزینی برج‌های خنک کننده شرکت پالایش نفت تبریز با نوع هیبریدی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف کاهش مصرف آب گفت: بر اساس استراتژی‌ها و سیاست‌هایی که در شرکت پالایش نفت تبریز وجود دارد، اتصال مستمر به مراکز علمی و بهره برداری از این ارتباط، جزئی از خط مشی دائمی شرکت است تا بدین وسیله برای به روز رسانی اطلاعات علمی و فرآیندهای تولیدی استفاده گردد.
غلامرضا باقری دیزج با اشاره به همکاری تنگاتنگ شرکت پالایش نفت تبریز و مراکز علمی گفت:بدلیل ماهیت صنعتی دانشگاه سهند، انتظار می‌رود در آینده شاهد تعامل و ارتباط بیشتری بین این دو مجموعه باشیم.
رئیس دانشگاه صنعتی سهند نیز با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی سهند سابقه همکاری با شرکت پالایش نفت را درگذشته نیز دارد اظهار امیدواری کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتایج مدنظر از امضا این تفاهم‌نامه حاصل شود و قدمی در مسیر بهبود شرایط زیست‌محیطی و جلوگیری از اتلاف آب برداشته شود.
دکتر فاتحی فر بابیان توانمندی‌ها و پتانسیل‌های عظیم اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند بر لزوم همکاری تنگاتنگ صنایع و دانشگاه در حوزه‌های مختلف به‌خصوص مسائل زیست‌محیطی و رفع نیازهای علمی و فناورانه تأکید کرد.


نظر شما :