رئیس مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف:

لزوم تبیین دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه صنعتی سهند

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۱ کد : ۶۳۷ اخبار دانشگاه اخبار مهم
تعداد بازدید:۵۱۴
رئیس مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف، بر لزوم تبیین دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه صنعتی سهند تأکید کرد.
لزوم تبیین دستاوردها و توانمندی‌های دانشگاه صنعتی سهند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، دکتر روح‌الله سهرابی در بازدید از دانشگاه صنعتی سهند بابیان اینکه دانشگاه صنعتی سهند در مسیر خوب پیشرفت قرار دارد و به‌درستی مسیر را پیش می‌رود افزود: نقاط درخشان و مزیت‌های دانشگاه صنعتی سهند بایستی توسط روابط عمومی دانشگاه بیش از پیش تبیین شود.
وی: توجه به سرمایه انسانی، روئیت پذیری و مولدسازی دارایی‌ها را موجب افزایش کیفیت امور در سازمان اعلام کرد.
رئیس مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف با اشاره به سطح بالای کیفیت آموزش در دانشگاه صنعتی سهند خواستار مستندسازی و تدوین مدل ارتقا و حفظ کیفیت در نظام آموزش عالی شد.
رئیس دانشگاه صنعتی سهند نیز گفت: بیش از 70 درصد اساتید دانشگاه دارای مرتبه دانشیار و استاد هستند و بیش از 50 درصد دانشجویان دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول تحصیل هستند.
دکتر فاتحی فر افزود: در سفر اول رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی اعتبار لازم برای ایجاد سایبر پارک در دانشگاه صنعتی سهند مصوب شده و با ایجاد زیرساخت‌های لازم، هم‌اکنون بیش از 15 شرکت دانش‌بنیان و فناور در فاز دوم مرکز رشد دانشگاه مستقر هستند.
وی با اشاره به انجام طرح‌های عظیم و استراتژیک ارتباط با صنعت توسط دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند تأکید کرد: درصورتی‌که دانشگاه‌ها مأموریت محور باشند درآمد پایدار و مستقل از بودجه دولتی برای دانشگاه ایجاد می‌شود.
 دکتر مختاری دبیر هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان آذربایجان‌شرقی هم دانشگاه صنعتی سهند را دانشگاهی چابک و مأموریت گرا عنوان کرد که به‌خوبی مأموریت‌های محوله دانشگاهی را انجام داده و همواره برای ارتقا جایگاه آموزش عالی تلاش می‌کند.
 


( ۱ )

نظر شما :