برگزاری رویداد هدایت تخصصی و توانمندسازی یول تاپ ۲

۲۷ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۲ کد : ۷۰۵ اخبار دانشگاه اخبار مهم
تعداد بازدید:۳۵۴
رویداد هدایت تخصصی و توانمندسازی یول تاپ ۲ با با مشارکت دفتر کارآفرینی دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد.
برگزاری رویداد هدایت تخصصی و توانمندسازی یول تاپ ۲

 این رویداد در ۶ حوزه تخصصی معدن، صنایع دفاعی، مواد و مواد پیشرفته، ساخت و تجهیزات پیشرفته، کشاورزی و صنعت غذا و فناوری‌های همگرا (NBIC) در دانشگاه تبریز برگزار شد.

پرورش استعداد و طراحی آینده، چگونگی و الزامات ایجاد کسب‌وکار دانش‌بنیان، آشنایی با چالش‌های فناوری کشور، دورهمی با فناوران هر حوزه تخصص،  طراحی مسیر شغلی و رقابتی  و بازدید از صنایع  و بازدیدهای میدانی همراه با راهبری خبرگان صنعتی استانی از اصلی‌ترین اهداف رویداد یول تاپ 2 است.
در این رویداد، یکسری تکنیک‌هایی درباره طراحی مدل کسب‌وکار، استعداد افراد و پرورش آن و هم‌چنین چالش‌های چند حوزه تخصصی (هوشمند سازی و صنایع وابسته، خودروسازی، زیست‌فناوری، صنعت دفاعی کشاورزی و صنایع غذایی) با حضور اساتید کشوری و استانی برای کسانی که می‌خواهند وارد فضای کسب‌وکار شوند، بررسی شد.
استعداد و پرورش افراد برای کارآفرینی، صفرتا ۱۰۰ تبدیل یک ایده به ثروت در اکوسیستم دانش‌بنیان کشور، کارگاه کار تیمی، نشست با کارآفرینان موفق در اکوسیستم جدید نوآوری، همایش ارزش‌آفرینی، نشست‌های تخصصی در حوزه‌های اعلام‌شده دورهمی با فناوران و دانشجویان موفق آن حوزه و بازدید از صنایع مربوطه از جمله بخش‌های رویداد یول‌تاپ است. در طول دوره، چالش‌هایی مطرح‌شده و بهترین طرح‌ها وارد رقابت شدند.

در این رویداد ، دکتر کیومرثی معاون دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر آقائی‌فر ریس دفتر کارآفرینی دانشگاه صنعتی سهند، مطالب تخصصی و تجارب در حوزه توانمندسازی  را بیان کردند.


( ۳ )

نظر شما :