برگزاری وبینار "تحلیل محتوا؛ ابزاری کلیدی برای پژوهش و راهبرد"

۰۶ آذر ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۸ کد : ۹۱۳ اخبار مهم
تعداد بازدید:۲۳۶
به مناسبت هفته پژوهش، وبیناری تخصصی با عنوان تحلیل محتوا؛ ابزاری کلیدی برای پژوهش و راهبُرد توسط دانشگاه صنعتی سهند و انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
برگزاری وبینار "تحلیل محتوا؛ ابزاری کلیدی برای پژوهش و راهبرد"

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه صنعتی سهند، این رویداد علمی با حضور بیتا شاه منصوری، عضو هیئت علمی و مدیر گروه ارتباطات، روزنامه نگاری و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و ابراهیم مولائی، فعال، مدرس و پژوهشگر حوزه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه‌های نوین، به بررسی اهمیت و کاربردهای تحلیل محتوا در حوزه پژوهش و ارتباطات می‌پردازد.
این وبینار که در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ الی ۲۱ به صورت آنلاین برگزار می‌شود، فرصتی برای آشنایی با روش‌های نوین تحلیل محتوا، ابزارهای کاربردی در پژوهش و بهره‌گیری از تحلیل محتوا در تصمیم‌گیری‌های علمی و عملی فراهم می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام رایگان در این وبینار به وب‌سایت AZARPR.COM/Content مراجعه کرده یا با اسکن QR Code درج‌شده در پوستر اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با شماره ۰۹۳۶۶۲۵۷۲۹۰ تماس بگیرید.
این برنامه، بستری مناسب برای پژوهشگران، دانشجویان و فعالان حوزه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه است تا با تحلیل محتوا به‌عنوان ابزاری کلیدی در پژوهش و راهبرد آشنا شوند.


نظر شما :